Ευρωπαϊκή καμπάνια της JWT για το Philadelphia
Το τυρί κρέμα Philadelphia και η JWT ανανέωσαν τη συνεργασία τους και επιστρέφουν... στον Παράδεισο, αναβιώνοντας τους πασίγνωστους αγγέλους στην πιο μοντέρνα έκδοσή τους και σε πανευρωπαϊκή προβολή!
Οι χαριτωμένοι, αυθάδεις άγγελοι «προσγειώθηκαν» για πρώτη φορά στις οθόνες μας το 1994, «εκθειάζοντας» το τυρί κρέμα Philadelphia σε δεκάδες χώρες, για περισσότερα από 12 χρόνια. Μέσα από μια σειρά χιουμοριστικών διαφημίσεων, κατόρθωσαν να το «ανεβάσουν στα ουράνια» και να το κάνουν παγκοσμίως ένα από τα best seller brands στην κατηγορία του.
Οι άγγελοι του 2016 εκσυγχρονίζονται και αποκτούν μια πιο γυναικεία προσωπικότητα, γεμάτη φως και έξυπνο χιούμορ. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μία επικοινωνιακή πλατφόρμα με χαρακτήρες που μπορούν εύκολα να έχουν αλληλεπίδραση, τόσο με το ίδιο το προϊόν, όσο και με σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τους καταναλωτές.
Η καμπάνια αξιοποιεί την έμφυτη δυναμική και κληρονομιά ενός προϊόντος που προσφέρει μία αγαπημένη δροσερή και κρεμώδη γεύση, ενώ παράλληλα φέρνει στο σήμερα το μήνυμα του Philadelphia στο καταναλωτικό κοινό. Ένα κοινό που του αρέσει να μοιράζεται εγκάρδιες στιγμές κατά τη διάρκεια του φαγητού, με αισιοδοξία και ανάλαφρη διάθεση, χωρίς να νιώθει ότι οι μάρκες και τα προϊόντα παίρνουν τον εαυτό τους πολύ στα σοβαρά.
Στο πρώτο σποτ της σειράς βλέπουμε τους αγγέλους να μοιράζονται το αγαπημένο τους Philadelphia, προσπαθώντας να απαθανατίσουν την εμπειρία με μια selfie! Θα τα καταφέρουν ή είναι η ευκαιρία για μια φέτα Philadelphia (και ενδεχομένως μια selfie) ακόμα; Και τι άλλο άραγε περιμένουμε να δούμε από τα αγγελάκια μας στο μέλλον;
Ο Toby Hoare, CEO της J. Walter Thompson Ευρώπης είπε: “Θέλουμε να αναβιώσουμε μία εικονική ιδέα με μία σύγχρονη ματιά και να κάνουμε γνωστό στη νέα γενιά το πνευματώδες χιούμορ των αγγέλων του Philadelphia”.
H Greta Hammel, Marketing Director EU Meals, Mondelez International, είπε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να κάνουμε σχετικό το μήνυμα των αγγέλων με το κοινό του σήμερα. Το Philadelphia είναι ένα προϊόν που απολαμβάνουν γενιές και γενιές για την πλούσια και κρεμώδη γεύση του, και πιστεύουμε ότι η νέα καμπάνια αξιοποιεί την έμφυτη δυναμική και κληρονομιά του, διατηρώντας το πνεύμα, τη γοητεία και τη ζεστασιά από τους αρχικούς χαρακτήρες. Έτσι, μας επιτρέπει να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές μας την απλή, καθημερινή απόλαυση που σου προσφέρει το Philadelphia”.
Η καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται στις 4 Απριλίου σε 11 χώρες και θα επικοινωνηθεί στην τηλεόραση με υποστηρικτικά υλικά σε digital, social media και instore.
Οι χαριτωμένοι, αυθάδεις άγγελοι «προσγειώθηκαν» για πρώτη φορά στις οθόνες μας το 1994, «εκθειάζοντας» το τυρί κρέμα Philadelphia σε δεκάδες χώρες, για περισσότερα από 12 χρόνια. Μέσα από μια σειρά χιουμοριστικών διαφημίσεων, κατόρθωσαν να το «ανεβάσουν στα ουράνια» και να το κάνουν παγκοσμίως ένα από τα best seller brands στην κατηγορία του.
Οι άγγελοι του 2016 εκσυγχρονίζονται και αποκτούν μια πιο γυναικεία προσωπικότητα, γεμάτη φως και έξυπνο χιούμορ. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μία επικοινωνιακή πλατφόρμα με χαρακτήρες που μπορούν εύκολα να έχουν αλληλεπίδραση, τόσο με το ίδιο το προϊόν, όσο και με σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα που απασχολούν τους καταναλωτές.
Η καμπάνια αξιοποιεί την έμφυτη δυναμική και κληρονομιά ενός προϊόντος που προσφέρει μία αγαπημένη δροσερή και κρεμώδη γεύση, ενώ παράλληλα φέρνει στο σήμερα το μήνυμα του Philadelphia στο καταναλωτικό κοινό. Ένα κοινό που του αρέσει να μοιράζεται εγκάρδιες στιγμές κατά τη διάρκεια του φαγητού, με αισιοδοξία και ανάλαφρη διάθεση, χωρίς να νιώθει ότι οι μάρκες και τα προϊόντα παίρνουν τον εαυτό τους πολύ στα σοβαρά.
Στο πρώτο σποτ της σειράς βλέπουμε τους αγγέλους να μοιράζονται το αγαπημένο τους Philadelphia, προσπαθώντας να απαθανατίσουν την εμπειρία με μια selfie! Θα τα καταφέρουν ή είναι η ευκαιρία για μια φέτα Philadelphia (και ενδεχομένως μια selfie) ακόμα; Και τι άλλο άραγε περιμένουμε να δούμε από τα αγγελάκια μας στο μέλλον;
Ο Toby Hoare, CEO της J. Walter Thompson Ευρώπης είπε: “Θέλουμε να αναβιώσουμε μία εικονική ιδέα με μία σύγχρονη ματιά και να κάνουμε γνωστό στη νέα γενιά το πνευματώδες χιούμορ των αγγέλων του Philadelphia”.
H Greta Hammel, Marketing Director EU Meals, Mondelez International, είπε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που καταφέραμε να κάνουμε σχετικό το μήνυμα των αγγέλων με το κοινό του σήμερα. Το Philadelphia είναι ένα προϊόν που απολαμβάνουν γενιές και γενιές για την πλούσια και κρεμώδη γεύση του, και πιστεύουμε ότι η νέα καμπάνια αξιοποιεί την έμφυτη δυναμική και κληρονομιά του, διατηρώντας το πνεύμα, τη γοητεία και τη ζεστασιά από τους αρχικούς χαρακτήρες. Έτσι, μας επιτρέπει να υπενθυμίσουμε στους καταναλωτές μας την απλή, καθημερινή απόλαυση που σου προσφέρει το Philadelphia”.
Η καμπάνια ξεκίνησε να προβάλλεται στις 4 Απριλίου σε 11 χώρες και θα επικοινωνηθεί στην τηλεόραση με υποστηρικτικά υλικά σε digital, social media και instore.