Καμπάνια για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Η καμπάνια «Αθώο προφίλ» για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος από τη Bold Ogilvy
Οι κίνδυνοι που υπάρχουν στο διαδίκτυο είναι εκατοντάδες και συνεχώς πολλαπλασιάζονται, ειδικά για τα μικρά παιδιά.
Ο αριθμός των ψεύτικων προφίλ που χρησιμοποιούν κάποιοι επιτήδειοι για να «γίνουν φίλοι» με ανυποψίαστα παιδιά, αυξάνεται καθημερινά!
Η καμπάνια «Αθώο προφίλ» θέλησε να «ταρακουνήσει» πρωτίστως τους γονείς, αλλά και τα προβληματίσει τα παιδιά.
Μπαίνοντας στο μυαλό αυτών των διαδικτυακών εγκληματιών, έδειξε σε όλους πως ο κίνδυνος μπορεί να κρύβεται πίσω από κάτι φαινομενικά αθώο.
Η καμπάνια της Bold Ogilvy δημιουργήθηκε από τον Χρήστο Κουμάντο και την ομάδα του, Άννα Χάλαρη και Σοφία Παπατσώνη, και διακρίθηκε στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Συγκεκριμένα:
- Finalist Award, με το τηλεοπτικό, στο NEW YORK AD FESTIVAL 2015
- Ermis Bronze, με το outdoor, στα ERMIS AWARDS 2016
- Βραβείο Καταχώρησης ΕΒΓΕ, στα ΕΒΓΕ 2016.
Το σημαντικότερο όμως βραβείο είναι η απήχηση στο κοινό και η προστασία των νεαρών χρηστών.
Οι κίνδυνοι που υπάρχουν στο διαδίκτυο είναι εκατοντάδες και συνεχώς πολλαπλασιάζονται, ειδικά για τα μικρά παιδιά.
Ο αριθμός των ψεύτικων προφίλ που χρησιμοποιούν κάποιοι επιτήδειοι για να «γίνουν φίλοι» με ανυποψίαστα παιδιά, αυξάνεται καθημερινά!
Η καμπάνια «Αθώο προφίλ» θέλησε να «ταρακουνήσει» πρωτίστως τους γονείς, αλλά και τα προβληματίσει τα παιδιά.
Μπαίνοντας στο μυαλό αυτών των διαδικτυακών εγκληματιών, έδειξε σε όλους πως ο κίνδυνος μπορεί να κρύβεται πίσω από κάτι φαινομενικά αθώο.
Η καμπάνια της Bold Ogilvy δημιουργήθηκε από τον Χρήστο Κουμάντο και την ομάδα του, Άννα Χάλαρη και Σοφία Παπατσώνη, και διακρίθηκε στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Συγκεκριμένα:
- Finalist Award, με το τηλεοπτικό, στο NEW YORK AD FESTIVAL 2015
- Ermis Bronze, με το outdoor, στα ERMIS AWARDS 2016
- Βραβείο Καταχώρησης ΕΒΓΕ, στα ΕΒΓΕ 2016.
Το σημαντικότερο όμως βραβείο είναι η απήχηση στο κοινό και η προστασία των νεαρών χρηστών.