Νέα καμπάνια AXE από την OgilvyOne
H νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων AXE...
H νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων AXE, του ΑΣΠΡΟΥ AXE αντιιδρωτικού και του ΜΑΥΡΟΥ AXE Daily Fragrance, καθώς όπως παρατηρήθηκε οι καταναλωτές έτειναν να τα θεωρούν ίδια.
Μέσα σε 30 τρελά δευτερόλεπτα από τη ζωή της Ζωής και του Αργύρη, ενός νεανικού, καθημερινού ζευγαριού, εξηγούνται εύκολα και διασκεδαστικά οι διαφορές των δύο προϊόντων, καθώς το ΑΣΠΡΟ AXE spray είναι ένα αποτελεσματικό αποσμητικό που προσφέρει 48ώρη προστασία από την εφίδρωση και το ΜΑΥΡΟ AXE είναι άρωμα καθημερινής χρήσης με μεγάλη διάρκεια.
Σε ένα γρήγορο video, όπου η εικόνα παρακολουθεί το λόγο και όλα συμβαίνουν ζωντανά στο πλατό, χωρίς ειδικά εφέ, η Ζωή με τη βοήθεια του εκφωνητή καθοδηγούν τον Αργύρη και μαζί όλους τους νέους άνδρες σε αυτή την ηλικία, στη σωστή χρήση και των δύο προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Η παραγωγή του video πραγματοποιήθηκε από την FeelMe Productions, ενώ οι περιπέτειες της Ζωής και του Αργύρη συνεχίζονται σε pre rolls, banners και φυσικά στη σελίδα του AXE σε Facebook και Instagram.
H νέα καμπάνια δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το κοινό να καταλάβει τη διαφορετική χρήση δύο προϊόντων AXE, του ΑΣΠΡΟΥ AXE αντιιδρωτικού και του ΜΑΥΡΟΥ AXE Daily Fragrance, καθώς όπως παρατηρήθηκε οι καταναλωτές έτειναν να τα θεωρούν ίδια.
Μέσα σε 30 τρελά δευτερόλεπτα από τη ζωή της Ζωής και του Αργύρη, ενός νεανικού, καθημερινού ζευγαριού, εξηγούνται εύκολα και διασκεδαστικά οι διαφορές των δύο προϊόντων, καθώς το ΑΣΠΡΟ AXE spray είναι ένα αποτελεσματικό αποσμητικό που προσφέρει 48ώρη προστασία από την εφίδρωση και το ΜΑΥΡΟ AXE είναι άρωμα καθημερινής χρήσης με μεγάλη διάρκεια.
Σε ένα γρήγορο video, όπου η εικόνα παρακολουθεί το λόγο και όλα συμβαίνουν ζωντανά στο πλατό, χωρίς ειδικά εφέ, η Ζωή με τη βοήθεια του εκφωνητή καθοδηγούν τον Αργύρη και μαζί όλους τους νέους άνδρες σε αυτή την ηλικία, στη σωστή χρήση και των δύο προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Η παραγωγή του video πραγματοποιήθηκε από την FeelMe Productions, ενώ οι περιπέτειες της Ζωής και του Αργύρη συνεχίζονται σε pre rolls, banners και φυσικά στη σελίδα του AXE σε Facebook και Instagram.