To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Καμπάνια για τα εξαφανισμένα παιδιά στην Ευρώπη

Καμπάνια για τα εξαφανισμένα παιδιά στην Ευρώπη
Συνεργασία της Wunderman με τον οργανισμό Child Focus, σε μια προσπάθεια που ονομάζεται Coins of Hope.

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι θα ξεκινήσουν από αυτή την εβδομάδα να βλέπουν στα νομίσματα των 2 ευρώ, το πρόσωπο του Liam Vanden Branden, ενός παιδιού που εξαφανίστηκε λίγο έξω από το σπίτι του, στο Βέλγιο τον Μάιο του 1996, σε ηλικία 2 ετών.

Η συγκεκριμένη προσπάθεια, που ονομάζεται Coins of Hope, αποτελεί πρωτοβουλία του οργανισμού εξαφανισμένων παιδιών Child Focus, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την κυκλοφορία 1 εκατομμυρίου νομισμάτων με την εικόνα που θα μπορούσε να έχει το παιδί σήμερα, σε ηλικία 22 ετών. Και τα συγκεκριμένα νομίσματα δεν θα λειτουργήσουν μονάχα για την πιθανή εύρεσή του, αλλά για την αύξηση της ευαισθητοποίησης των Ευρωπαίων πολιτών γύρω από τα εξαφανισμένα παιδιά, καθώς κάθε δυο λεπτά ένα παιδί αποτελεί θύμα εξαφάνισης στην ήπειρο.

Στο πλευρό του Child Focus στάθηκε η Wunderman/These Days, παρά το γεγονός πως η πρωτοβουλία αυτή δεν έχει marketing χαρακτήρα. Για την εξάπλωσή της, η Wunderman δημιούργησε σειρά από έντυπες και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, point-of-sale posters και ένα video για την τηλεόραση και το διαδίκτυο, που παρουσιάζει γονείς εξαφανισμένων παιδιών να αφηγούνται τις εμπειρίες τους.

Επιπλέον, η Wunderman δημιούργησε και μια social media καμπάνια με το hashtag #CoinsofHope. Το λανσάρισμα των νομισμάτων στην Ευρώπη, συμπίπτει με τη Διεθνή Ημέρα Εξαφανισμένων Παιδιών που ξεκίνησε από τις Ηνωμένες Πολιτείες το 1983.