Παγκόσμια καμπάνια από το Spotify
Το Spotify λανσάρει τη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια του, με μια μεγάλη outdoor ενέργεια, η οποία έχει σαν στόχο να αποχαιρετήσει το 2016 με το μήνυμα "Thanks 2016, it's been weird".
Οι out-of-home διαφημίσεις χρησιμοποιούν data από το δίκτυο του Spotify, ανάλογα με τις αγορές στις οποίες προβάλλονται. Για παράδειγμα, η διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο φέρει μήνυμα για την ψηφοφορία του Brexit. Η καμπάνια έχει ξεκινήσει να "τρέχει" σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Γαλλία και Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 10 αγορές (Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Δανία, Ινδονησία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Φιλιππίνες και Σουηδία).
Το δημιουργικό αναπτύχθηκε in-house, από την αρμόδια ομάδα του Spotify στη Νέα Υόρκη, ενώ παρείχαν υποστήριξη και οι ομάδες από τον υπόλοιπο κόσμο. Άλλα στοιχεία της καμπάνιας πέραν του outdoor) αναμένεται να "τρέξουν" μέσα στο χρονικό διάστημα που θα ακολουθήσει ως τα Χριστούγεννα, συμπεριλαμβανομένων emails στους πελάτες, που θα είναι σχετικά με την προσωπική τους χρήση, καθώς και digital και social διαφημίσεις.
Οι out-of-home διαφημίσεις χρησιμοποιούν data από το δίκτυο του Spotify, ανάλογα με τις αγορές στις οποίες προβάλλονται. Για παράδειγμα, η διαφήμιση στο Ηνωμένο Βασίλειο φέρει μήνυμα για την ψηφοφορία του Brexit. Η καμπάνια έχει ξεκινήσει να "τρέχει" σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες, Γαλλία και Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν άλλες 10 αγορές (Αργεντινή, Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Δανία, Ινδονησία, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Φιλιππίνες και Σουηδία).
Το δημιουργικό αναπτύχθηκε in-house, από την αρμόδια ομάδα του Spotify στη Νέα Υόρκη, ενώ παρείχαν υποστήριξη και οι ομάδες από τον υπόλοιπο κόσμο. Άλλα στοιχεία της καμπάνιας πέραν του outdoor) αναμένεται να "τρέξουν" μέσα στο χρονικό διάστημα που θα ακολουθήσει ως τα Χριστούγεννα, συμπεριλαμβανομένων emails στους πελάτες, που θα είναι σχετικά με την προσωπική τους χρήση, καθώς και digital και social διαφημίσεις.