Microsoft: Παγκόσμια καμπάνια ενόψει Χριστουγέννων
Στόχος να στείλει θετικά μηνύματα σε μια χρονιά που σημαδεύτηκε από έντονους διχασμούς.
Χρονιά έντονων διχασμών ήταν το 2016, ελέω των μαζικών πυροβολισμών, των τρομοκρατικών επιθέσεων, της αστυνομικής βίας, των ρατσιστικών φαινομένων, των διαδηλώσεων, της προεδρικής εκλογής στις ΗΠΑ και του Brexit.
Ωστόσο, η νέα εορταστική διαφήμιση της Microsoft σκοπεύει να προβάλει μια θετική αύρα, συνδέοντας ανεξάρτητες προσωπικότητες για να δημιουργήσει ένα κομμάτι τέχνης. Η διαφήμιση που φέρει τίτλο "Art of Harmony" και ξεκίνησε να προβάλλεται αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρουσιάζει επτά ανθρώπους, οι οποίοι ξεχώρισαν για τα "πιστεύω" τους, να χρησιμοποιούν το Microsoft's Surface Studio για να δημιουργήσουν ένα συνεργατικό σχέδιο.
"Ξέρουμε πως ήταν μια σκληρή χρονιά και άνθρωποι εκτέθηκαν σε πολύ ανταγωνιστικά ζητήματα. Ελπίζουμε πως αυτή η καμπάνια θα προσφέρει θετικά μηνύματα και ελπίδα" ανέφερε μεταξύ άλλων η corporate VP of brand advertising and research της Microsoft, Kathleen Hall.
Το σποτ που έχει διάρκεια 60 δευτερολέπτων, "τρέχει" στα δίκτυα NBC, ABC και Fox, ενώ διαθέτει και online έκδοση. Ακολούθως, θα προβληθεί και σε άλλες παγκόσμιες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία. Την ανάπτυξη υπογράφει η M:United/McCann New York.
Χρονιά έντονων διχασμών ήταν το 2016, ελέω των μαζικών πυροβολισμών, των τρομοκρατικών επιθέσεων, της αστυνομικής βίας, των ρατσιστικών φαινομένων, των διαδηλώσεων, της προεδρικής εκλογής στις ΗΠΑ και του Brexit.
Ωστόσο, η νέα εορταστική διαφήμιση της Microsoft σκοπεύει να προβάλει μια θετική αύρα, συνδέοντας ανεξάρτητες προσωπικότητες για να δημιουργήσει ένα κομμάτι τέχνης. Η διαφήμιση που φέρει τίτλο "Art of Harmony" και ξεκίνησε να προβάλλεται αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρουσιάζει επτά ανθρώπους, οι οποίοι ξεχώρισαν για τα "πιστεύω" τους, να χρησιμοποιούν το Microsoft's Surface Studio για να δημιουργήσουν ένα συνεργατικό σχέδιο.
"Ξέρουμε πως ήταν μια σκληρή χρονιά και άνθρωποι εκτέθηκαν σε πολύ ανταγωνιστικά ζητήματα. Ελπίζουμε πως αυτή η καμπάνια θα προσφέρει θετικά μηνύματα και ελπίδα" ανέφερε μεταξύ άλλων η corporate VP of brand advertising and research της Microsoft, Kathleen Hall.
Το σποτ που έχει διάρκεια 60 δευτερολέπτων, "τρέχει" στα δίκτυα NBC, ABC και Fox, ενώ διαθέτει και online έκδοση. Ακολούθως, θα προβληθεί και σε άλλες παγκόσμιες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Γερμανία. Την ανάπτυξη υπογράφει η M:United/McCann New York.