Clip News: Κάνε το brand σου να ξεχωρίσει
Τι θα έκανε µια εταιρεία να ανατρέξει στους όρους Media Analysis, Digital Listening, Media Intelligence; Τι θα ωθούσε ένα brand ώστε να «δει» πέρα από απλά δεδοµένα; Η απάντηση περικλείεται στο κέρδος και στα συµπαροµαρτούντα αυτού.
Η Clip News, µε πολυετή πείρα στον τοµέα του Media Analysis και της Αποδελτίωσης, διαθέτει µια ολοκληρωµένη εργαλειοθήκη κάλυψης δηµοσιότητας, προσφέροντας όχι απλώς τον όγκο των raw data, αλλά την εις βάθος ανάλυσή τους, προσδίδοντας τελικά προστιθέµενη αξία στο µικρότερο δυνατό κόστος. Η εταιρεία έχει ήδη περάσει στο φάσµα του Media Intelligence, µε την καινοτοµία να είναι κάτι που επιδιώκει συνεχώς, τόσο µέσω εύρεσης και εφαρµογής νέων τεχνολογιών της σφαίρας του Machine Learning, όσο και εξειδίκευσης του προσωπικού της.
Η Clip News επιλέγει να συνεργάζεται µε τη Brandwatch, κορυφαία εταιρεία digital consumer intelligence παγκοσµίως, µέσω της οποίας δίνει πρόσβαση σε λειτουργίες και υπηρεσίες που απευθύνονται σε κάθε πεδίο της οικονοµικής δραστηριότητας.
Έτσι, ο ίδιος ο χρήστης έχει την ευκαιρία να αποκτήσει στην αρχή µόνος του µε απλό και γρήγορο τρόπο µια πρώτη εικόνα της δηµοσιότητάς του.
DIY reports µέσα σε λίγα λεπτά
Στην αναζήτηση αναφορών ο χρήστης, µε φερέγγυο σύµµαχο την Brandwatch, µπορεί:
* να παρακολουθήσει online κανάλια (Facebook, Twitter, Instagram, news sites, blogs, forums) για εντοπισµό των σχετικών αναφορών
* να κατηγοριοποιήσει το συναίσθηµα (sentiment) για κάθε ξεχωριστή αναφορά, αλλά και να οµαδοποιήσει αναφορές µε βάση το περιεχόµενό τους (tagging)
* να οπτικοποιήσει τα αποτελέσµατα µέσω πλήθους διαγραµµάτων και να δηµιουργήσει ποικίλα dashboards
* να λάβει real-time virality alerts.
Ανάλυση αναφορών και εύρεση brand influencers
Για να µη… «χάσει το δάσος κοιτάζοντας το δέντρο», ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε µια ανάλυση των αναφορών που εντοπίζει και:
* να συγκριθεί µε τους ανταγωνιστές του
* να παρακολουθήσει τα τρέχοντα νέα της αγοράς και του τοµέα που δραστηριοποιείται
* να παρακολουθήσει - αποτιµήσει µια καµπάνια του
* να εντοπίσει τους social media influencers.
“Survive and thrive”
Το πρώτο αυτό… διάβασµα της ροής των δεδοµένων οφείλει να συµπληρώνεται από τη διαδικασία µετατροπής τους σε actionable insights -και τελικά πρόβλεψη- µέσω της εξειδικευµένης µατιάς ενός δεξιοτέχνη αναλυτή. Το προφανές µετουσιώνεται σε κάτι απτό και πλήρως αξιοποιήσιµο, µέσω του οποίου κάθε χρήστης µπορεί να χαράξει ή αναπροσαρµόσει τη στρατηγική του.
Οι υπηρεσίες Analysis της Clip News και οι προσφερόµενες λειτουργίες της πλατφόρµας Brandwatch απευθύνονται σε κάθε µέγεθος επιχείρησης και κυρίως σε αυτές που θέλουν να ξεχωρίσουν στον online κόσµο, αντιµετωπίζοντας κάθε είδους πρόκληση µε µικρό κόστος και αξιόπιστα data. Σε αυτές που θέλουν πάντα να είναι ένα βήµα µπροστά µέσα από την έγκαιρη ανάγνωση των επερχόµενων τάσεων και… «αναταράξεων». Εποµένως, “those companies that view data as a strategic asset are the ones that will survive and thrive” (*Bernard Marr, author, influencer, futurist*).
Η Clip News, στο πλαίσιο της εξωστρέφειάς της, θα διοργανώσει το προσεχές διάστηµα webinars ανοιχτά σε όλους, προκειµένου να γίνει αντιληπτό γιατί το µέλλον των υπηρεσιών Listening είναι συνυφασµένο µε το Analysis. Σχετικές ενηµερώσεις θα υπάρξουν µέσω ∆.Τ, όπως και στο site και τα social media της εταιρείας.