To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

4+1 λόγοι που το Digital Listening είναι απαραίτητο για το content marketing

4+1 λόγοι που το Digital Listening είναι απαραίτητο για το content marketing

Πόσες φορές έχετε θαυμάσει ένα περιεχόμενο μιας διαφήμισης; Πόσες από αυτές τις φορές έχετε πειστεί να αγοράσετε κάτι; 

Ναι. Το content marketing αποτελεί ένα από τα βασικά συστατικά μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Πώς όμως θα γίνει σωστά η στόχευση, προσέλκυση και διατήρηση καθορισμένου κοινού με σκοπό αυτό να προχωρήσει σε κάποια ενέργεια; 

Πώς η πλατφόρμα της Brandwatch που προσφέρει η Clip News μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική ως προς αυτό;

  1. Κατανόηση κοινού

Ορισμένα δημογραφικά στοιχεία για το κοινό θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμα προκειμένου μια εταιρεία ή ένα brand να το κατανοήσει. Έχοντας ως εργαλείο την Brandwatch, κορυφαία digital consumer intelligence πλατφόρμα, παγκοσμίως, ο χρήστης με απλό τρόπο δημιουργεί ένα query με τον όρο αναζήτησης που χρειάζεται. Έπειτα βλέπει να ξεδιπλώνονται μπροστά του δεδομένα για το δικό του κοινό (ή/και των ανταγωνιστών του), όπως: Ποιο φύλο εκφράστηκε περισσότερο για το θέμα, από ποιες χώρες προέρχεται, ποια τα επαγγέλματα αλλά και τα ενδιαφέροντα που εμφανίζονται. Όλα αυτά τα δημογραφικά insights αποτελούν άσσο στο μανίκι του χρήστη για να προσαρμόσει το περιεχόμενό του σε όσα συναρπάζουν τους καταναλωτές.

  1. Πες μου πού «συχνάζεις» να σου πω τι θέλω 

Ένα multi-channel περιεχόμενο θα είναι αυτό που θα βοηθήσει ένα brand ή μια επιχείρηση να εισακουστεί και να ξεχωρίσει, αφού τα online κανάλια είναι τα κυρίαρχα πεδία διαδραστικότητας των καταναλωτών. Διαφορετικά θα συζητηθεί ένα θέμα σε ένα forum, ενώ άλλος θα είναι ο τρόπος που θα αποτυπωθεί στα σχόλια του Twitter. Τα εργαλεία της Brandwatch είναι σύμμαχοι και σε αυτή την κατεύθυνση.

  1. Οι συνομιλίες πίσω από τις τάσεις

Το Digital Listening μπορεί να αποκαλύψει τα θέματα που σχηματίζουν τη γνώμη του κοινού και κατ’ επέκταση τις τάσεις. Ο χρήστης μέσω της Brandwatch διακρίνει τα trends και μπορεί να διαμορφώσει ανάλογα το περιεχόμενο του μηνύματός του προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών.

  1. Real-time αντίδραση

Είναι η στιγμή που ο χρήστης διαπιστώνει ότι ο όγκος των δεδομένων που προκύπτουν είναι μεγαλύτερος από ότι συνήθως ή παρατηρεί την ύπαρξη αναφορών που εμπεριέχουν «σημαντικούς» ή «επικίνδυνους» όρους. Το Smart Alerting System της Brandwatch, μια 24/7 λειτουργία, βοηθά τον χρήστη να διαχειριστεί άμεσα την κατάσταση και να δημιουργήσει το σωστό περιεχόμενο, προστατεύοντας τη φήμη του.

  1. Εντοπισμός influencers

Η εύρεση influencers για την προώθηση του περιεχομένου ενός brand ή επιχείρησης είναι ευρύτατα διαδομένη τακτική προώθησης περιεχομένου. Μέσω της Brandwatch ο χρήστης έχει τη δυνατότητα μέσω μετρήσεων και φίλτρων (αριθμός followers, impact, outreach, κ.ά.) να διαλέξει τον σχετικό με την υπηρεσία ή το προϊόν του influencer, προκειμένου να βάλει ακόμη ένα λιθαράκι στην προσέγγιση που επιχειρεί.

Το περιεχόμενο πρέπει να απαντά σε ερωτήσεις, επιθυμίες, ανάγκες και να λύνει προβλήματα. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να βασίζεται σε ποικίλα και αξιόπιστα data. Πρέπει να είναι «φρέσκο» και να ανταποκρίνεται σε τρέχοντα ζητήματα σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο. Το Digital Listening επιτρέπει τη δημιουργία περιεχομένου που θα περικλείει όλα τα παραπάνω. 

Ανακαλύψτε πώς η Brandwatch μπορεί να ενισχύσει τον σχεδιασμό content marketing που έχετε επιλέξει, ζητώντας μας απλά ένα demo trial για την πλατφόρμα.