To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Clip News Webinar: Τα data στην υπηρεσία του Media Analysis και της πρόβλεψης

Clip News Webinar: Τα data στην υπηρεσία του Media Analysis και της πρόβλεψης

Πολλές φορές μέσω αυτής της στήλης έχει αναδειχθεί η αξία του Media Analysis και των actionable insights τα οποία ενισχύουν τη θέση ενός brand στη συνείδηση του κοινού και το κάνουν να υπερέχει έναντι των ανταγωνιστών του. Αυτό θα επιχειρηθεί να αποτυπωθεί και μέσα από το webinar με θέμα “Media Analysis: Monitor.Analyse.Predict.” που διοργανώνει την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021 στις 15:00 η Clip News.

Στο μικροσκόπιο των ομιλητών θα μπει η ανάλυση online και offline δεδομένων, ενώ μέσω case study και συζήτησης θα διατυπωθούν χρήσιμες πληροφορίες, ώστε οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του webinar, να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται τα πλεονεκτήματα μιας digital listening πλατφόρμας, να επιλέγουν τα σωστά metrics & KPIs για την ανάλυση των δεδομένων τους, να γνωρίζουν ποια στοιχεία είναι απαραίτητα σε ένα Media Analysis και πώς τα insights που προκύπτουν γίνονται οδηγός μιας αποτελεσματικής data-driven επικοινωνιακής στρατηγικής. 

Όλα τα παραπάνω θα δοθούν μέσα σε 1 ώρα και 30 λεπτά από στελέχη της Clip News, τη Mercedes Bull, Product Marketing Manager της Digital Consumer Intelligence πλατφόρμας Brandwatch, ενώ στο πάνελ συζήτησης θα συμμετέχουν και οι: Δημητρίου Μελίνα, Group Account Director, Out of the Box, Καλλία Έλια, Account Director, IKON Public Relations και Μπούτσικα Μαρία, Account Director, Communications & PR, Gravity The Newtons.

Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στην ειδική φόρμα επικοινωνίας, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες στο webinar θα λάβουν ειδική προσφορά για τη συνδρομή τους στην πλατφόρμα της Brandwatch με έκπτωση 50%.

Χορηγός επικοινωνίας: Direction Business Network