To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Silver Lion στις Κάννες για Lacta και OgilvyOne

Silver Lion στις Κάννες για Lacta και OgilvyOne
Η βράβευση αφορά στην ταινία «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο»

Η ταινία της Lacta «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», που συγκίνησε το ελληνικό κοινό, τόσο κατά την τηλεοπτική όσο και κατά την online προβολή της, βραβεύτηκε τελικά με το Silver Lion στις Κάννες, στην κατηγορία TV & Broadcast: Fiction 15 Minutes or Over των Entertainment Lions.

Η μεγάλη αυτή διάκριση έρχεται μετά τα 3 Lions που είχε κατακτήσει και πάλι η OgilvyOne το 2013, τότε για τη μεγάλου μήκους ταινία της Lacta με τίτλο “Love in the end”.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι και τρομερά χαρούμενοι, που αυτή η δουλειά κατάφερε να διακριθεί στις Κάννες. Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην ταλαντούχα ομάδα των συντελεστών, τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες, αλλά και στην εμπιστοσύνη ενός πελάτη που συστηματικά φροντίζει να συγκινεί και να εμπνέει το κοινό με πρωτότυπες ιστορίες και νέα formats. Μπράβο σε όλους!».

Η Αθηνά Ποπόφ, Marketing Manager Chocolate της Mondelēz International, δήλωσε: «Αυτή η δουλειά είναι αποτέλεσμα μιας ομάδας -για την ακρίβεια, μιας παρέας- που τόσα χρόνια οραματίζεται, κοιτάει μπροστά και συνεχώς βάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχυ, δουλεύοντας με το ίδιο πάθος και τον ίδιο ενθουσιασμό σαν κάθε καμπάνια να είναι η πρώτη φορά! Είναι τιμή μας και χαρά μας να έχουμε τέτοιους συνεργάτες και τέτοιους φίλους και τους ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για άλλη μια φορά για αυτή την εξαιρετική δουλειά!».

Σημειώνεται πως η ταινία «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο» βραβεύτηκε πρόσφατα και με το People’s Voice Award στα Webby Awards 2016, χάρη στις ψήφους του ελληνικού κοινού.