To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy Vietnam: Επέστρεψε δύο Cannes Lions

Ogilvy Vietnam: Επέστρεψε δύο Cannes Lions
Η Ogilvy Vietnam επέστρεψε δυο βραβεία που κέρδισε στα Cannes Lions, καθώς διαπίστωσε πως ορισμένα στοιχεία της καμπάνιας Rhino Rescue Project "δεν εφαρμόστηκαν στην αγορά όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά".

Η εταιρεία κέρδισε ένα Silver Lion στην κατηγορία Direct κι ένα Bronze στην κατηγορία PR, στη διάρκεια του Φεστιβάλ των Καννών τον προηγούμενο μήνα για τη δουλειά που παρουσίασε για το Rhino Rescue Project με τίτλο "Saving Africa's last wild rhinos, by poisoning them".

Τα βραβεία επιστρέφονται με βάση τη γνώση πως "προέκυψε σφάλμα στην κρίση", το οποίο η management ομάδα της Ogilvy Asia Pacific συνειδητοποίησε μετά το Φεστιβάλ. Μάλιστα, στην ανακοίνωση ανέφερε μεταξύ άλλων: "Κάποια στοιχεία της καμπάνιας, η οποία δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τις προσπάθειες ΜΚΟ να περιορίσουν την ζήτηση των Βιετναμέζων καταναλωτών για κέρατα ρινόκερου, δεν έτρεξαν στην αγορά όπως αναφέρθηκε στο video υποβολής της συμμετοχής μας στον διαγωνισμό".

Και συνέχισε: "Λυπούμαστε για το σφάλμα που προκαλέσαμε στην τελική κρίση. Αν και η εταιρεία μας έχει μακρά ιστορία pro bono δουλειάς για ποικίλες δράσεις, δεν ανεχόμαστε οποιαδήποτε δουλειά είναι αντίθετη στους κανονισμούς των Cannes Lions".