To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ο ΟΠΑΠ για την συνεργασία με τον ΑΝΤ1

Ο ΟΠΑΠ για την συνεργασία με τον ΑΝΤ1

Ανακοίνωση για συμφωνία του με τον ΑΝΤ1 για την παραχώρηση των δικαιωμάτων μετάδοσης των κληρώσεων των παιχνιδιών ΛΟΤΤΟ - ΠΡΟΤΟ – ΤΖΟΚΕΡ εξέδωσε ο ΟΠΑΠ. Όπως αναφέρεται τη σχετική εισήγηση έκανε η διαφημιστική Leo Burnett, συνεργάτης του Οργανισμού μετά από διαγωνισμό, η οποία έκρινε πιο συμφέρουσα την πρόταση του ΑΝΤ1 (αντί 2,5 εκατ. ευρώ για το πλήρες πακέτο, δηλαδή 10λεπτη εκπομπή, χορηγία και διαφημιστικό χρόνο), έναντι της συμφωνίας που είχε ο ΟΠΑΠ με την ΕΡΤ για τη μετάδοση της εκπομπής αντί 700.000 ευρώ. Θυμίζουμε ότι μέχρι τον Αύγουστο του 2009 οι κληρώσεις των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ ΑΕ μεταδίδονταν από την ΕΡΤ, ενώ στη συνέχεια τα δικαιώματα των μεταδόσεων παραχωρήθηκαν στην ΕΤ3, η οποία παρείχε χρόνο εν είδει χορηγίας. Η πρόταση πάντως της Leo Burnett έγινε με το σκεπτικό ότι ο ΑΝΤ1 διαθέτει υψηλότερα ποσοστά τηλεθέασης, κάτι που θα απέφερε διαφημιστικά οφέλη στην ΟΠΑΠ ΑΕ.

Αναλυτικά στην ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:

«Η ΟΠΑΠ Α.Ε., υπενθυμίζουμε, είναι μια μεγάλη ιδιωτική εταιρεία, με βασικό μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο και με διεθνείς μετόχους, προς τους οποίους και οφείλει να δίνει αναφορά επί των αποφάσεων και πεπραγμένων της. Ταυτόχρονα, οφείλει να εξασφαλίζει την μεγαλύτερη προβολή και προώθηση των παιχνιδιών της, σύμφωνα με τους κανόνες που ορίζει η νομοθεσία του κράτους και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και τις πρακτικές του μάρκετινγκ.
Κατά συνέπεια και σε απάντηση του σημερινού πρωτοσέλιδου δημοσιεύματος υπό τον τίτλο «Πώς σχεδιάζει ο ΟΠΑΠ να φτωχύνει την ΕΡΤ !», έχει να παρατηρήσει τα εξής:
1.- Η εκπομπή μετάδοσης των κληρώσεων των παιχνιδιών ΛΟΤΤΟ, ΤΖΟΚΕΡ και ΠΡΟΤΟ, τα τελευταία χρόνια, μεταδιδόταν σε χαμηλής τηλεθέασης σταθμούς, με συνέπεια να μην προκύπτουν θετικά αποτελέσματα στην προώθησή τους. Το κόστος της έως τώρα μετάδοσης έφτανε τις 700.000 ευρώ ετησίως, ποσό το οποίο ήταν επιπρόσθετο της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης για τα συγκεκριμένα αριθμοπαιχνίδια της ΟΠΑΠ Α.Ε.
2.- Κατόπιν διαγωνισμού, η διαφημιστική προώθηση των συγκεκριμένων παιχνιδιών κατακυρώθηκε με απόφαση του Δ.Σ. της ΟΠΑΠ Α.Ε., στα τέλη Μαρτίου, στην  εταιρεία «LEO BURNETT A.E.». Μεταξύ άλλων προτάσεων, η συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία, εισηγήθηκε την αξιοποίηση μέρους της προϋπολογισθείσης ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης για τα συγκεκριμένα παιχνίδια, να αξιοποιηθεί για μια σαφώς αναβαθμισμένη εκπομπή των κληρώσεων, σε συνδυασμό την ευρύτερη δυνατή προβολή των παιχνιδιών. Το συνολικό κόστος αυτής της πρότασης ανέρχεται σε 2,5 εκατ. ευρώ ετησίως (1,3 εκατ. ευρώ κόστος παραγωγής και 1,2 εκατ. ευρώ κόστος μετάδοσης), το οποίο – τονίζουμε – είναι μέρος του προϋπολογισμού που είχε εγκριθεί να διαχειριστεί η διαφημιστική εταιρεία για τα συγκεκριμένα παιχνίδια και όχι πρόσθετο διαφημιστικό κονδύλι.
3.- Η τηλεθέαση της ΕΤ3, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνονται, είναι μόλις 1,3%, έναντι 15% του ΑΝΤ1. Με βάση την εμπορική πολιτική των δυο καναλιών, για τη συγκεκριμένη ώρα μετάδοσης της εκπομπής, το κόστος μιας εκπομπής 8΄ στην ΕΤ3 είναι περίπου 220.000 ευρώ, ενώ αντίστοιχα στον ΑΝΤ1 περίπου 3 εκατ. ευρώ, ποσά τα οποία θα πρέπει να λογιστούν ως αντιπαροχή της συγκεκριμένης συμφωνίας. Επιπροσθέτως, από την συμφωνία με τον ΑΝΤ1, η ΟΠΑΠ Α.Ε. εξασφάλισε – μέσω 40 trailers μηνιαίως – πρόσθετη προβολή των συγκεκριμένων παιχνιδιών της.
4.- Η ΟΠΑΠ Α.Ε. δεν «σχεδιάζει να φτωχύνει την ΕΡΤ», όπως ανακριβώς αναφέρεται στο δημοσίευμα. Ήδη έχει καταλήξει σε συμφωνία με την ΕΤ3 για χορηγικό πρόγραμμα μετάδοσης των αγώνων της football league, ενώ ολοκληρώνεται και η συμφωνία για χορηγικό πρόγραμμα με την ΕΡΤ και ΕΡΑ σπορ, τόσο για τις μεταδόσεις των αγώνων της Super League, όσο και για άλλες αθλητικές εκπομπές. Κι αυτό σε αντίθεση με την περσινή περίοδο, κατά την οποία καμιά οικονομική στήριξη δεν είχε δοθεί στην ΕΡΤ».