Η MediaCom άλλαξε!
Πέτρος Μπελεσάκος, Γενικός ΔιευθυντήςThe Content + Connections Agency: Αυτή είναι η νέα προσέγγιση της MediaCom, που θεωρεί πως τα πάντα είναι συνδεδεμένα πλέον και σε αυτό το πλαίσιο προχωρά με νέα φιλοσοφία και εργαλεία. Ο Πέτρος Μπελεσάκος μάς εξηγεί γιατί ένα Media Agency πρέπει πλέον να σκέφτεται και να λειτουργεί με έναν εντελώς νέο τρόπο.
adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές τάσεις όσον αφορά την επικοινωνία σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο και πώς αλλάζουν τη δυναμική μεταξύ brands και agencies;
Π.Μ.: Υπάρχουν δύο αδιαμφισβήτητα γεγονότα για τον σημερινό κόσμο: Πρώτον, είναι πιο πολύπλοκος. Χάρη στην τεχνολογία, ο κόσμος μας έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί. Οι καταναλωτές είναι αντιμέτωποι με περισσότερες ευκαιρίες να «διαδράσουν με περιεχόμενο» από ό,τι ήταν στο παρελθόν. Τα brands έχουν περισσότερους τρόπους να επικοινωνούν και να πωλούν στους καταναλωτές τους από ό,τι στο παρελθόν. Σήμερα, όπως έχει δείξει σχετική έρευνα της Google, όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, χρησιμοποιεί μέχρι και 24 διαφορετικά σημεία επαφής, για να καταλήξει σε μια τεκμηριωμένη απόφαση. Αυτή είναι μια αύξηση 33% σε σχέση με δύο χρόνια πριν. Τα brands έχουν μια πληθώρα από επιλογές, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι είναι παρόντα σε κάθε βήμα του ταξιδιού του καταναλωτή πριν από την απόφαση για αγορά. Δεύτερον, είναι περισσότερο συνδεδεμένος. Με σχεδόν πανταχού παρούσα πρόσβαση στο διαδίκτυο, όλες οι επικοινωνίες είναι μέρος ενός συστήματος που αποτελείται από αλληλοεπιδρώντα μέρη. Κάθε σημείο επαφής προσφέρει την ευκαιρία για μια αλληλεπίδραση και κάθε αλληλεπίδραση μπορεί να δημιουργήσει περαιτέρω αξία, είτε πρόκειται για brand preference είτε για πωλήσεις. Απέναντι σε αυτά τα δεδομένα των άπειρων επιλογών επικοινωνίας, τα Agencies πρέπει να βρουν την ευκαιρία για λογαριασμό των πελατών τους. Τα Agencies πρέπει να βοηθήσουν τους πελάτες τους να επιτύχουν τα θετικά αποτελέσματα που στοχεύουν μέσα από τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των επικοινωνιών τους και την αξιοποίηση των κονδυλίων.
adb: Αυτή η πραγματικότητα τι σημαίνει για το χώρο της επικοινωνίας και των media shops; Πώς επηρεάζει τη MediaCom, που φαίνεται πως περνάει σε νέα εποχή;
Π.Μ.: Στη MediaCom πιστεύουμε ότι τα πάντα είναι συνδεδεμένα πλέον. Και αυτό σημαίνει ότι ένα Media Agency πρέπει να σκέφτεται και να λειτουργεί με έναν εντελώς νέο τρόπο. Έτσι κι εμείς αλλάξαμε και γίναμε: The Content & Connections Agency. Με αυτό θέλουμε να δηλώσουμε αυτή την αλλαγή, ότι έχουμε, δηλαδή, μια μοναδική προσέγγιση στο planning και buying, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε ολόκληρο το σύστημα των πελατών μας -από τα paid, στα owned και στα earned- και όχι μόνο τα επιμέρους κανάλια επικοινωνίας. Γίναμε δηλαδή system thinkers.
adb: Γιατί εστιάζετε στις έννοιες “Content” και στο “Connections”; Τι σημαίνουν για σας;
Π.Μ.: Το "Content" είναι το καύσιμο για τα συστήματά μας. Αυτό αναφέρεται σε κάθε μορφή μηνύματος που συνδέει τα brands με τους καταναλωτές τους, είτε αυτό αφορά την τηλεόραση, τον Τύπο, το ραδιόφωνο, την εξωτερική διαφήμιση, τις εκδηλώσεις, τις εταιρικές σχέσεις, branded content, social, search, mobile ή άλλες τεχνολογίες. Το "Connections" αναφέρεται στο πώς θα καθοδηγηθεί το περιεχόμενο μέσα στο σύστημα. Ο στόχος είναι μια καθορισμένη στρατηγική διανομής, που εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν αδιέξοδα ή σπατάλες οι οποίες προκύπτουν από το μη συνδεδεμένο content. Το 20 |20 Connections είναι αυτή η μοναδική προσέγγιση της MediaCom, η οποία μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε και να συγχρονίσουμε τα συστήματα επικοινωνίας των πελάτων μας.
adb: Στο πλαίσιο αυτής της νέας προσέγγισης, υπάρχουν και κάποια νέα εργαλεία που παρουσιάζετε στην αγορά;
Π.Μ.: Η Μediacom έρχεται να ενισχύσει την πρότασή της ως «The Content + Connections Agency» με ένα νέο εργαλείο αξιολόγησης περιεχομένου (CAT). Πιο συγκεκριμένα, το CAT (Content Assessment Tool) είναι το εργαλείο της Μediacom που ενσωματώνει facial recognition software για τη μέτρηση της συγκίνησης και κατόπιν χρήση των δεδομένων αυτών στο σχεδιασμό του δημιουργικού (video). Τα συναισθήματα οδηγούν τη συμπεριφορά. Χρησιμοποιώντας κάμερες σε ένα panel, μετράμε πώς οι άνθρωποι αισθάνονται όταν παρακολουθούν το βίντεο, παρέχοντας τη δυνατότητα με απλά γραφήματα να εντοπίζεται η συναισθηματική διακύμανση ως συνάρτηση του χρόνου θέασης. Έτσι επιτρέπεται στους παραγωγούς και στους planners να έχουν πιο μετρήσιμα στοιχεία, για να κάνουν τις απαραίτητες βελτιώσεις στο περιεχόμενο αλλά και στη διανομή του. H τεχνολογία, που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, παρέχεται από τη Μediacom σε συνεργασία με την Affectiva, τη RealEyes κ.ά.
Ποια είναι η MediaCom
Η MediaCom είναι το Content & Connection Agency με τζίρο 33 δισ. δολαρίων ΗΠΑ (Πηγή: RECMA 2015). Απασχολεί 6.500 άτομα σε 125 γραφεία σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το πελατολόγιό της περιλαμβάνει την P&G, το VW, την Dell, την GSK κ.ά. Το 2015, η MediaCom αναγνωρίστηκε από τη RECMA ως το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο στην έκθεση Network Diagnostics, και επίσης ήταν το πρώτο δίκτυο στις 3 βασικές εκθέσεις της RECMA στην Ευρώπη και την Ασία. Η MediaCom είναι μέλος του WPP, του μεγαλύτερου ομίλου υπηρεσιών επικοινωνίας & marketing του κόσμου και μέρος του GroupM, του ενοποιημένου βραχίονα διαχείρισης επενδύσεων στα Μέσα του WPP.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.mediacom.com
Twitter @mediacomglobal.
facebook.com/MediaComGlobalNews.
linkedin.com/company/mediacom.
adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι βασικές τάσεις όσον αφορά την επικοινωνία σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο και πώς αλλάζουν τη δυναμική μεταξύ brands και agencies;
Π.Μ.: Υπάρχουν δύο αδιαμφισβήτητα γεγονότα για τον σημερινό κόσμο: Πρώτον, είναι πιο πολύπλοκος. Χάρη στην τεχνολογία, ο κόσμος μας έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί. Οι καταναλωτές είναι αντιμέτωποι με περισσότερες ευκαιρίες να «διαδράσουν με περιεχόμενο» από ό,τι ήταν στο παρελθόν. Τα brands έχουν περισσότερους τρόπους να επικοινωνούν και να πωλούν στους καταναλωτές τους από ό,τι στο παρελθόν. Σήμερα, όπως έχει δείξει σχετική έρευνα της Google, όταν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, χρησιμοποιεί μέχρι και 24 διαφορετικά σημεία επαφής, για να καταλήξει σε μια τεκμηριωμένη απόφαση. Αυτή είναι μια αύξηση 33% σε σχέση με δύο χρόνια πριν. Τα brands έχουν μια πληθώρα από επιλογές, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι είναι παρόντα σε κάθε βήμα του ταξιδιού του καταναλωτή πριν από την απόφαση για αγορά. Δεύτερον, είναι περισσότερο συνδεδεμένος. Με σχεδόν πανταχού παρούσα πρόσβαση στο διαδίκτυο, όλες οι επικοινωνίες είναι μέρος ενός συστήματος που αποτελείται από αλληλοεπιδρώντα μέρη. Κάθε σημείο επαφής προσφέρει την ευκαιρία για μια αλληλεπίδραση και κάθε αλληλεπίδραση μπορεί να δημιουργήσει περαιτέρω αξία, είτε πρόκειται για brand preference είτε για πωλήσεις. Απέναντι σε αυτά τα δεδομένα των άπειρων επιλογών επικοινωνίας, τα Agencies πρέπει να βρουν την ευκαιρία για λογαριασμό των πελατών τους. Τα Agencies πρέπει να βοηθήσουν τους πελάτες τους να επιτύχουν τα θετικά αποτελέσματα που στοχεύουν μέσα από τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των επικοινωνιών τους και την αξιοποίηση των κονδυλίων.
adb: Αυτή η πραγματικότητα τι σημαίνει για το χώρο της επικοινωνίας και των media shops; Πώς επηρεάζει τη MediaCom, που φαίνεται πως περνάει σε νέα εποχή;
Π.Μ.: Στη MediaCom πιστεύουμε ότι τα πάντα είναι συνδεδεμένα πλέον. Και αυτό σημαίνει ότι ένα Media Agency πρέπει να σκέφτεται και να λειτουργεί με έναν εντελώς νέο τρόπο. Έτσι κι εμείς αλλάξαμε και γίναμε: The Content & Connections Agency. Με αυτό θέλουμε να δηλώσουμε αυτή την αλλαγή, ότι έχουμε, δηλαδή, μια μοναδική προσέγγιση στο planning και buying, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε ολόκληρο το σύστημα των πελατών μας -από τα paid, στα owned και στα earned- και όχι μόνο τα επιμέρους κανάλια επικοινωνίας. Γίναμε δηλαδή system thinkers.
adb: Γιατί εστιάζετε στις έννοιες “Content” και στο “Connections”; Τι σημαίνουν για σας;
Π.Μ.: Το "Content" είναι το καύσιμο για τα συστήματά μας. Αυτό αναφέρεται σε κάθε μορφή μηνύματος που συνδέει τα brands με τους καταναλωτές τους, είτε αυτό αφορά την τηλεόραση, τον Τύπο, το ραδιόφωνο, την εξωτερική διαφήμιση, τις εκδηλώσεις, τις εταιρικές σχέσεις, branded content, social, search, mobile ή άλλες τεχνολογίες. Το "Connections" αναφέρεται στο πώς θα καθοδηγηθεί το περιεχόμενο μέσα στο σύστημα. Ο στόχος είναι μια καθορισμένη στρατηγική διανομής, που εξασφαλίζει ότι δεν υπάρχουν αδιέξοδα ή σπατάλες οι οποίες προκύπτουν από το μη συνδεδεμένο content. Το 20 |20 Connections είναι αυτή η μοναδική προσέγγιση της MediaCom, η οποία μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε και να συγχρονίσουμε τα συστήματα επικοινωνίας των πελάτων μας.
adb: Στο πλαίσιο αυτής της νέας προσέγγισης, υπάρχουν και κάποια νέα εργαλεία που παρουσιάζετε στην αγορά;
Π.Μ.: Η Μediacom έρχεται να ενισχύσει την πρότασή της ως «The Content + Connections Agency» με ένα νέο εργαλείο αξιολόγησης περιεχομένου (CAT). Πιο συγκεκριμένα, το CAT (Content Assessment Tool) είναι το εργαλείο της Μediacom που ενσωματώνει facial recognition software για τη μέτρηση της συγκίνησης και κατόπιν χρήση των δεδομένων αυτών στο σχεδιασμό του δημιουργικού (video). Τα συναισθήματα οδηγούν τη συμπεριφορά. Χρησιμοποιώντας κάμερες σε ένα panel, μετράμε πώς οι άνθρωποι αισθάνονται όταν παρακολουθούν το βίντεο, παρέχοντας τη δυνατότητα με απλά γραφήματα να εντοπίζεται η συναισθηματική διακύμανση ως συνάρτηση του χρόνου θέασης. Έτσι επιτρέπεται στους παραγωγούς και στους planners να έχουν πιο μετρήσιμα στοιχεία, για να κάνουν τις απαραίτητες βελτιώσεις στο περιεχόμενο αλλά και στη διανομή του. H τεχνολογία, που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, παρέχεται από τη Μediacom σε συνεργασία με την Affectiva, τη RealEyes κ.ά.
Ποια είναι η MediaCom
Η MediaCom είναι το Content & Connection Agency με τζίρο 33 δισ. δολαρίων ΗΠΑ (Πηγή: RECMA 2015). Απασχολεί 6.500 άτομα σε 125 γραφεία σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο. Το πελατολόγιό της περιλαμβάνει την P&G, το VW, την Dell, την GSK κ.ά. Το 2015, η MediaCom αναγνωρίστηκε από τη RECMA ως το μεγαλύτερο παγκόσμιο δίκτυο στην έκθεση Network Diagnostics, και επίσης ήταν το πρώτο δίκτυο στις 3 βασικές εκθέσεις της RECMA στην Ευρώπη και την Ασία. Η MediaCom είναι μέλος του WPP, του μεγαλύτερου ομίλου υπηρεσιών επικοινωνίας & marketing του κόσμου και μέρος του GroupM, του ενοποιημένου βραχίονα διαχείρισης επενδύσεων στα Μέσα του WPP.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.mediacom.com
Twitter @mediacomglobal.
facebook.com/MediaComGlobalNews.
linkedin.com/company/mediacom.