To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EΡΤ: Ανάθεση στην Mindshare

EΡΤ: Ανάθεση στην Mindshare

Στην Mindshare ανέθεσε η EΡΤ το έργο προμήθειας υπηρεσιών αγοράς διαφημιστικού χώρου για την προβολή και προώθηση των προγραμμάτων των καναλιών της ΕΡΤ και της on demand ψηφιακής πλατφόρμας Ertflix και Ertflix Ιnternational.


H εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 37.200 ευρώ και η διάρκειά της υπολογίζεται μέχρι το τέλος του 2024 ή έως την εξάντληση του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Όπως σημειώνεται στα έγγραφα της ανάθεσης «το συνολικό κόστος της εν λόγω προμήθειας ανέρχεται έως του ποσού των 30.000 ευρώ που θα αφορά σε διαφημιστική δαπάνη. Επί του ποσού της διαφημιστικής δαπάνης ο Ανάδοχος θα τιμολογεί βάσει του προσφερόμενου ποσοστού 10%».



Yπενθυμίζεται πως πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος είχαν λάβει και οι Τempo OMD Hellas και Initiative. Ο ανάδοχος θα αναλάβει τις παρακάτω υποχρεώσεις. α) Media Planning: Κατάρτιση αναλυτικού Media Plan, στο οποίο θα αποτυπώνονται ο σχεδιασμός, η στρατηγική και η στόχευση του κοινού για την αγορά διαφημιστικού χώρου στο διαδίκτυο (websites & blogs) και σε έντυπα μέσα (εφημερίδες και περιοδικά) για την προώθηση του προγράμματος των καναλιών της ΕΡΤ και της ψηφιακής πλατφόρμας Ertflix σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στο media plan θα πρέπει να αναφέρεται η προτεινόμενη κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο και σε έντυπα μέσα, τα κοινά στα οποία στοχεύει και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. β) Media Buying: To media plan θα πρέπει να στοχεύει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη του κοινού-στόχου με την όσο το δυνατόν βέλτιστη αξιοποίηση της διαφημιστικής δαπάνης και γ) Post Evaluation: Παρακολούθηση - Αξιολόγηση αποτελεσματικότητας κάθε καμπάνιας.