Παγκόσμιο media review ξεκίνησε η Unilever
Διαδικασία review για τον παγκόσμιο λογαριασμό της global media planning and buying ξεκίνησε η Unilever.
O πολυεθνικός κολοσσός της αγοράς των FMCG έχει να πραγματοποιήσει τέτοιο spec από το 2021. Στο πλαίσιο εκείνης της διαδικασίας, η PHD της Omnicom ανέλαβε αγορές που χειριζόταν μέχρι τότε η WPP. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονταν η Μέση Ανατολή, η Αφρική, η Αυστρία, η Γερμανία, η Ελβετία και ο Καναδάς, καθώς και η Αυστραλία, η Νέα Ζηλανδία, το Xονγκ Κονγκ και η Ταϊβάν.
Βέβαια, η Mindshare της Group M του WPP διατήρησε το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού της Unilever στις κορυφαίες αγορές του ομίλου, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι ΗΠΑ, η Μεγάλη Βρετανία και η Ιρλανδία. Επίσης, η Mindshare έχει την ευθύνη του λογαριασμού σε Ολλανδία, Βέλγιο, σκανδιναβικές χώρες, Ιταλία, Ανατολική Ευρώπη, Νότια Ασία (Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Σρι Λάνκα) και Νοτιοανατολική Ασία (Ινδονησία, Φιλιππίνες, Ταϊλάνδη, Βιετνάμ). Επιπρόσθετα, από το 2020 έχει αναλάβει και το λογαριασμό media planning & buying στην Κίνα.
Τμήματα του παγκόσμιου λογαριασμού χειρίζονται και οι IPG και Havas. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του media spec του 2021 η Havas Media ανέλαβε την ευθύνη του λογαριασμού σε Γαλλία και Ισπανία, ενώ η Initiative της IPG διατήρησε τη συνεργασία σε Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία και Ελλάδα