Η CARAT καινοτομεί στην Υβριδική τηλεόραση
H Carat υλοποιεί για πρώτη φορά στην Υβριδική Τηλεόραση “Voice
Recognition Ads” για την υπηρεσία Vodafone TV. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία
του Voice Recognition, αξιοποιήσαμε την έντονη επικαιρότητα αλλά και το
ενδιαφέρον του κόσμου για τα Oscars, ένα περιεχόμενο πλήρως συνυφασμένο με
την νέα καμπάνια του Vodafone TV.
Στους τηλεοπτικούς σταθμούς Mega, Alpha, και Star - και με
την τεχνική υποδομή της AnixeNet - κατά την αναφορά επιλεγμένων keywords στις
τηλεοπτικές εκπομπές που σχετίζονται με την επικαιρότητα των Oscars και μέσω
της τεχνολογίας αναγνώρισης ήχου, εμφανίζονται δυναμικά L- Banners και
Mastheads του Vodafone TV.
Με το πρωτοποριακό αυτό activation, η Carat και η Vodafone κάνουν
ακόμη ένα βήμα προς την ανάπτυξη της στοχευμένης επικοινωνίας, χτίζοντας
στους άξονες του Relevance & του Attention.