Ένας κόσμος γεμάτος Καλοσύνη
attp και Elbisco δίνουν όλες τις λεπτομέρειες της νέας καμπάνιας για τα προϊόντα Αλλατίνη...
Θόδωρος Περδικάκης
Αντιπρόεδρος & Επικεφαλής Δημιουργικού attp
1. Ποιο ήταν το brief που λάβατε για τη νέα καμπάνια της Εlbisco για τα προϊόντα Αλλατίνη και πώς το προσεγγίσατε; Τι θέλατε να προβάλλετε;
Να ξαναδούμε τη μάρκα Αλλατίνη από την αρχή. Αυτό ήταν το brief που έλαβε η attp από την Elbisco. Να «ξεκλειδώσουμε» την αλήθεια της μάρκας και να την παρουσιάσουμε στον σύγχρονο καταναλωτή. Αναλύσαμε τις τάσεις της διατροφής στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μελετήσαμε την αγορά και τις ανάγκες του καταναλωτή, καταλάβαμε τη μάρκα μέσα από την ιστορία της και εντοπίσαμε τις δυναμικές της. Workshops, πρωτοποριακά στρατηγικά εργαλεία, έρευνα, φαντασία και γνώση, πολλή και σημαντική δουλειά μαζί με την ομάδα της Elbisco, όρισαν τη στρατηγική της μάρκας και της επικοινωνίας. Μας οδήγησαν στην περιοχή της Kαλοσύνης και στο νέο brand essence και brand building πλάνο της Αλλατίνη. Η μάρκα σήμερα πατάει σε σύγχρονες βάσεις για την ανάπτυξή της και την ανανέωση της σχέσης της με το κοινό.
2. Πώς γεννήθηκε η ιδέα του «καλού λύκου» στην ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας;
Η μάρκα Αλλατίνη υπόσχεται διατροφή γεμάτη Kαλοσύνη και η attp φαντάζεται τον κόσμο χωρίς κακό. Ανατρέξαμε στα σύμβολα και ανατρέψαμε τα στερεότυπα: Η Κοκκινοσκουφίτσα ζει σε έναν κόσμο γεμάτο καλοσύνη, όπου όχι απλώς δεν υπάρχει κακός λύκος, αλλά ο λύκος είναι καλός και παιχνιδιάρης σαν σκύλος.
3. Θα περιλαμβάνει και άλλες εκτελέσεις η καμπάνια; Θα υπάρξουν νέα θέματα και ενέργειες σε άλλες πλατφόρμες πέρα από τις πρώτες ταινίες;
Η ταινία που παίζει στον αέρα είναι μόνο η αρχή μιας σειράς ενεργειών. Το μήνυμα «Ένας κόσμος γεμάτος Καλοσύνη» δεν είναι απλώς το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας. Είναι η πηγή έμπνευσης για να δημιουργήσουμε με την Elbisco νέες σειρές προϊόντων, νέα υλικά επικοινωνίας που θα απλωθούν σε όλα τα Μέσα και να διηγηθούμε νέες ιστορίες στο κοινό σε βάθος χρόνου.
4. Ποιες είναι οι προκλήσεις αλλά και οι δυνατότητες που κρύβει η επικοινωνιακή υποστήριξη μιας μάρκας με συγκεκριμένο σκοπό και όραμα όπως η Elbisco στη νέα της εποχή;
Είναι μια από τις μαγικές στιγμές, όταν η στιβαρή στρατηγική συναντά τη δημιουργική αιχμή και το αποτέλεσμα απογειώνεται. Για την attp, η πρόκληση είναι να μείνουμε πιστοί στο νέο δρόμο και να συνεχίσουμε μαζί με την Elbisco να χτίζουμε την ιστορία, τα προϊόντα και τη μάρκα μέσα στα επόμενα χρόνια.
5. Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει μέχρι στιγμής από το κοινό;
Ενθουσιασμός. Θαυμασμός. Περιέργεια για τη συνέχεια. Μπράβο και συγχαρητήρια για την πρωτοτυπία και την τόλμη της ιδέας. Αυτά είναι μερικά από τα μηνύματα που λαμβάνουμε ως τώρα και τα οποία μας δίνουν δύναμη και όρεξη να συνεχίσουμε να δημιουργούμε τις επόμενες φάσεις της καμπάνιας. Τα μηνύματα από την ομάδα της Elbisco, τα σχόλια από φίλους της attp, η ανταπόκριση από την αγορά και συναδέλφους, οι απαντήσεις του κόσμου στα social media, μας γεμίζουν ικανοποίηση, μας δημιουργούν ευθύνη για τη συνέχεια και μας κάνουν να αισθανόμαστε τιμή. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για τη μεγάλη ιδέα και την ξεχωριστή ταινία που χαίρει απήχησης.
6. Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίσατε κατά τη διάρκεια της παραγωγής της ταινίας;
Θέλαμε τη δύναμη της αλήθειας στην εικόνα. Άρα, έναν άξιο σκηνοθέτη, έναν αληθινό λύκο και μια ατρόμητη Κοκκινοσκουφίτσα. Τα βρήκαμε όλα, χάρη στη Bright Shoe και την Αργυρώ Διαμάντη. Ο σκηνοθέτης Kosta Glusica κατάφερε να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα όπως ακριβώς την είχαμε φανταστεί, σε ένα μαγευτικό δάσος της Σερβίας. Το Horkai, ένα από τα κορυφαία κέντρα εκπαίδευσης ζώων για γυρίσματα, έφερε την Eda, μια αληθινή μεν λύκαινα, καλή δε σαν αρνί. Και η Leda, η μικρή μας πρωταγωνίστρια, έπαιξε με τη λύκαινα σαν να έπαιζε με το δικό της σκυλί. Η εμπειρία των γυρισμάτων ήταν μοναδική. Κι ύστερα, ήρθε η μουσική της Lenka να συμπληρώσει την επιτυχία.
Αλεξάνδρα Χατζηευγενάκη
Head of Marketing, Elbisco
1. Η νέα καμπάνια της Elbisco για τα προϊόντα Αλλατίνη, μας καλεί να φανταστούμε «έναν κόσμο χωρίς κακό και γεμάτο Καλοσύνη» με την Κοκκινοσκουφίτσα να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τον «κακό λύκο». Ποιο είναι το βασικό μήνυμα που θέλετε να περάσετε;
Εδώ και πολλά χρόνια, προσφέρουμε σε κάθε ελληνικό σπίτι προϊόντα Αλλατίνη φτιαγμένα με μεράκι και φροντίδα. Επιλέγουμε συνειδητά να πρεσβεύουμε την Καλοσύνη, μια από τις διατροφικές μας αξίες που βρίσκεται στη βάση της σύγχρονης, ισορροπημένης διατροφής. H νέα καμπάνια έχει στόχο να διαδώσει σε όλους τη νέα στρατηγική τοποθέτηση και τη φιλοσοφία μας, το πάθος με το οποίο δημιουργούμε τα προϊόντα με την υπογραφή Αλλατίνη που χρόνια τώρα πρωταγωνιστούν στην γευστική καθημερινότητα των καταναλωτών. Η ιδέα της attp κάνει μια δυνατή δήλωση για τη νέα έκφραση, το παρόν και το μέλλον της μάρκας.
2. Ποιες αξίες και χαρακτηριστικά των προϊόντων Αλλατίνη της Elbisco αποτυπώνονται στη νέα καμπάνια;
Καλοσύνη σημαίνει συστατικά υψηλής ποιότητας και θρεπτικότητα. Σημαίνει απόλαυση με ισορροπία και μέτρο, συνταγές γεμάτες γεύση και χαρά της δημιουργίας. Σημαίνει αρετή και ορθότητα. Καλοσύνη σημαίνει υπευθυνότητα. Η οικογένεια προϊόντων με την υπογραφή Αλλατίνη εξελίσσεται διαρκώς, προσφέροντας ποικιλία επιλογών για όλους. Αυτές είναι οι αξίες που βλέπουμε μέσα στη νέα καμπάνια και τις οποίες θα συνεχίζουμε να χτίζουμε με διάρκεια στον χρόνο.
3. Πώς εντάσσεται η καμπάνια στο όραμα που έχει ανακοινώνει η ELBISCO στη νέα της εποχή και είναι «να εμπνεύσει την Ελλάδα, πετυχαίνοντας στην παγκόσμια αγορά, με οδηγό τις Ελληνικές οικουμενικές αξίες», οι οποίες συνοψίζονται σε τρεις βασικούς πυλώνες: το Ήθος, την Παιδεία και το Μέτρο;
Πρόσφατα στην Elbisco, παρουσιάσαμε το νέο μας όραμα, το οποίο δημιουργήθηκε μέσα από καθολική συμμετοχή όλων των εργαζομένων και, παράλληλα, διατυπώθηκε το νέο αξιακό υπόβαθρο της εταιρείας. Καθημερινά, ζούμε και δημιουργούμε με γνώμονα το πάθος μας για μια ζωή σύμφωνη με τις ελληνικές οικουμενικές αξίες: Ήθος, Μέτρο, Παιδεία. Εστιάζουμε σε αυτούς τους 3 στρατηγικούς άξονες εφαρμογής της βιώσιμης ανάπτυξης για το μέλλον και πιστεύουμε στην υπεύθυνη ανάπτυξη, στην αρμονία στη ζωή και στις ισορροπημένες διατροφικές επιλογές. «Αγαπάμε τη Ζωή. Τρώμε Ελληνικά. Ζούμε Καλά». Πιστεύουμε στην ισορροπία του Μεσογειακού μοντέλου διατροφής στη βάση του οποίου βρίσκονται τα δημητριακά και το διαδίδουμε σε όλη την Ελλάδα και στον κόσμο. Η νέα καμπάνια για τα προϊόντα Αλλατίνη ξεδιπλώνει το νήμα αυτής της ιστορίας και υποδηλώνει τη δέσμευσή μας να φτιάχνουμε προϊόντα που έχουν την Καλοσύνη μέσα τους, την καινοτομία και τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες στην καρδιά τους και τα οποία προσφέρουν απόλαυση και ευχαρίστηση και αναβαθμίζουν την ποιότητα της διατροφής μας.
4. Ποιες άλλες επικοινωνιακές ενέργειες περιλαμβάνει για το άμεσο μέλλον η συνεργασία σας με την attp;
Η attp είναι στρατηγικός συνεργάτης της Elbisco. Μαζί με την ομάδα attp σχεδιάζουμε μέρα-μέρα τη νέα πραγματικότητα, όπως
αυτή διαγράφεται μέσα από την ευρύτερη στρατηγική της εταιρείας. Το
σίγουρο είναι ότι μόλις ξεκινήσαμε και έχουμε πολλά ακόμα να πούμε και
να παρουσιάσουμε.
Περισσότερα με ΚΛΙΚ ΕΔΩ