To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα brands "σκοράρουν" στο Παγκόσμιο Κύπελλο

Τα brands "σκοράρουν" στο Παγκόσμιο Κύπελλο
Λίγες εβδομάδες πριν να ξεκινήσει η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση του πλανήτη, το Campaign εξετάζει τι κάνουν τα brands για να ευθυγραμμιστούν με τη γιορτή του ποδοσφαίρου στη Ρωσία.

New Balance 

Η New Balance λάνσαρε το Otruska Pack: τα πρώτα παπούτσια παγκοσμίως για ποδόσφαιρο και lifestyle. Το όνομα του προϊόντος είναι εμπνευσμένο από το μυθικό hellhound με δύο κεφάλια, Orthrus.




Budweiser

Αναφερόμενη από την AB InBev ως η μεγαλύτερη εμπορική καμπάνια στην ιστορία της μάρκας, η "Light up the world cup" της Budweiser περιλαμβάνει μια επική ταινία που δημιουργήθηκε από την Anomaly και παρουσιάζει ένα στόλο από αεροσκάφη που μεταφέρουν μπουκάλια μπύρας από το ζυθοποιείο στο Μιζούρι στους θεατές σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του σταδίου Λουζνίκι στη Μόσχα.

Επιπλέον, η μάρκα διανέμει παγκοσμίως οκτώ εκατομμύρια κύπελλα Budweiser με κόκκινο φωτισμό, ανιχνευτές ήχου και φώτα LED που ανάβουν όταν η στάθμη του ήχου αυξάνεται.



Currys PC World

Όπως γνωρίζει οποιοσδήποτε φίλαθλος του ποδοσφαίρου, ένα από τα χειρότερα πράγματα για το "όμορφο παιχνίδι" είναι οι προβλέψιμες post match δηλώσεις των ποδοσφαιριστών. Αυτό δεν εμπόδισε την Currys PC World να υιοθετήσει την post-match συνέντευξη για την διαφημιστική καμπάνια του Παγκοσμίου Κυπέλλου με τίτλο "Get Your TV free", την οποία δημιούργησε η Abbott Mead Vickers BBDO. 



Icelandair 


Όσοι παρακολούθησαν το Euro 2016 θα θυμούνται την εξαιρετική απόδοση της Ισλανδίας, όταν μια χώρα με πληθυσμό μικρότερο από μισό εκατομμύριο νίκησε την Αγγλία για να φτάσει στα προημιτελικά. Έτσι, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Icelandair αναδεικνύει το επίτευγμα της Ισλανδίας να γίνει το μικρότερο έθνος που έχει ποτέ προκριθεί σε τελική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Το activation με τίτλο "Icelandair Team Iceland stopover" θα είναι διαθέσιμο για όλους τους επιβάτες μεταξύ Μαΐου και Ιουνίου και περιλαμβάνει δραστηριότητες γύρω από τον πολιτισμό, το fitness και την ευεξία. Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τους Brooklyn Brothers.



LG


Το αστέρι της Αγγλίας, Eric Dier, ο under-21 φορ Dominic Calvert-Lewin και ο πρώην αρχηγός της Εθνικής Αγγλίας, Terry Butcher βρίσκονται σε ένα σαλόνι για να παρακολουθήσουν αγώνες ποδοσφαίρου σε μια νέα τηλεόραση LG. Είναι κάτι σαν το Gogglebox του Channel. Το sygkekrim;eno βίντεο είναι μέρος της above-the-line καμπάνιας με τίτλο "Live the game".



Stars Group

Ο ιδιοκτήτης του Pokerstars, Stars Group είναι μια online εταιρεία πόκερ που επιδιώκει να γίνει ένας σημαντικός παίκτης αθλητικών στοιχημάτων. Ο Andrew "Freddie" Flintoff είναι ο θρύλος του cricketing, που θέλει να γίνει μεγάλη διασημότητα. Και αυτές οι φιλόδοξες δυνάμεις έχουν συνδυαστεί για να προωθήσουν την πρόκληση του The Stars Group για το Παγκόσμιο Κύπελλο, όπου οι παίκτες μπορούν να κερδίσουν μεγάλα έπαθλα, προβλέποντας σωστά τα αποτελέσματα του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Τη διαφημιστική καμπάνια δημιούργησε η Crispin Porter & Bogusky.

Stars Group | £100 Million Challenge | Launch 30" from CP+B London on Vimeo.


Visa

Η Visa, Επίσημος Συνεργάτης της FIFA, ανακοίνωσε ότι ο Zlatan Ibrahimović, θα επιστρέψει φέτος το καλοκαίρι και με τη βοήθεια της Visa, θα συναντήσει τους οπαδούς του ποδοσφαίρου στη Ρωσία. Η καμπάνια της Visa για το FIFA World Cup, “Visa's Ultimate FIFA World Cup FOMO, Fear of Missing Out” θα καταγράψει το ταξίδι του Zlatan στο τουρνουά και την επιστροφή του στα στάδια της Ρωσίας, προβάλλοντας την ευκολία της τεχνολογίας ανέπαφων πληρωμών.



Copa90

Το Copa90 συνεργάζεται με το Snapchat για να προβάλει καθημερινές ιστορίες από το Παγκόσμιο Κύπελλο αυτό το καλοκαίρι. Στόχος του Copa90 είναι να αξιοποιήσει την εκτεταμένη fan base του Snapchat, για να βρει άτομα που θα περιγράψουμν τις εμπειρίες τους από τη μεγάλη διοργάνωση της Ρωσίας. 

TAGS: World Cup