To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Going Forward Together

Going Forward Together
Το New York College επέλεξε την MainSys ως στρατηγικό συνεργάτη για την προώθηση του στα ψηφιακά μέσα.

Ο Γιώργος Πλαβούκος, coFounder & CEO στην εταιρεία MainSys μας εξηγεί πως η ουσιαστική σχέση με τον πελάτη είνα αυτό που προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

adb: Ποια είναι η MainSys; Ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρει;

Όταν το 2005, τρεις φίλοι, αποφασίσαμε να ιδρύσουμε τη MainSys κανείς δεν φανταζόταν αυτό που θα ακολουθούσε!

• 13 χρόνια επιτυχούς παρουσίας στο χώρο των νέων τεχνολογιών.
• Παρουσία σε 5 χώρες εκτός Ελλάδος: Κύπρο, Βουλγαρία, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ισραήλ
• in-house development & support teams
• ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις
• Microsoft, Oracle, Cisco, Google, Apple Certifications

Είμαστε περήφανοι που μας εμπιστεύτηκαν εταιρείες και οργανισμοί όπως: Greek Police, Zappeion Megaron, Museum of Acropolis, Hellenic Ministry of National Defence, Dimello, illy, Vodafone, Piraeus Leasing, Novastar, Bosch, Elgeka, Krikri, Siemens, Nafplia Palace, Neff, Pitsos, University of Piraeus, American Farm School, Municipality of Byrona, Municipality Paianias, Omikron electronics, tokinito

Πλέον είμαστε σε θέση να υλοποιούμε σχέδια ολικού ψηφιακού μετασχηματισμού με εξαιρετικά μικρά rollout times. Στα προϊόντα/υπηρεσίες μας περιλαμβάνονται:

• E-shops / B2B / websites
• ERP / CRM
• Custom mobile apps
• Big Data Analysis / Data mining
• Pricing Strategy Tools

Ωστόσο εμείς δεν τα βλέπουμε απλά ως εργαλεία, αλλά ως ζωντανούς οργανισμούς που ενσωματώνουν καθημερινά τις ιδέες και την εμπειρία μας. Η σχέση που έχουμε με τους πελάτες μας είναι ουσιαστική και νιώθουμε περήφανοι αλλά και υποχρεωμένοι να συνεχίσουμε προσφέροντάς τους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Είμαστε και θέλουμε να παραμείνουμε δίπλα στον πελάτη, ως βασικός συνεργάτης του και οι υπηρεσίες μας να αποτελούν το πλέον ασφαλές και ποιοτικό εργαλείο στην ανάπτυξή του.

adb: Τί είναι αυτό που ξεχωρίζει τη MainSys;

Στην εταιρία έχουμε μια ξεκάθαρα πελατοκεντρική αντίληψη, αυτό μας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Σίγουρα οι εγκαταστάσεις, τα μηχανήματα, οι  πιστοποιήσεις, τα εργαλεία παίζουν τον ρόλο τους αλλά στο τέλος της ημέρας αυτό που μετράει είναι οι άνθρωποι ή όπως θα λέγαμε και σε άπταιστα ελληνικά: it’s all about people. Οι Έλληνες έχουμε αυτή την μοναδική θα έλεγα ικανότητα να κατανοούμε τον άλλον, δεν είμαστε “καλουπωμένοι” αντιθέτως αναζητούμε την παραμικρή ευκαιρία για να βγούμε έξω από το προκαθορισμένο και να κάνουμε το κάτι παραπάνω. Σε αυτό το συστατικό της ιδιοσυγκρασίας μας αξίζει πραγματικά να δουλέψουμε και να γίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όλων μας. Να προσπαθήσουμε να “μπούμε στα παπούτσια” του πελάτη και να τον βοηθήσουμε να τρέξει. Η στιγμή που εμπεδώσαμε πόσο σημαντικό είναι να βάζουμε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του πελάτη μας, ήταν η αρχή της θετικής έως τώρα πορείας μας.

adb: Διαθέτετε και παρουσία σε αγορές του εξωτερικού. Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες για την δραστηριότητά σας εκτός συνόρων;

Δραστηριοποιούμαστε εδώ και αρκετά χρόνια σε 5 χώρες εκτός Ελλάδας. Έχουμε δημιουργήσει μία σουίτα εμπορικών εφαρμογών, παραμετροποιημένων για την κάλυψη των εκεί επιχειρησιακών αναγκών. Ακόμα, λαμβάνουμε μέρος σε εκθέσεις στις εν λόγω χώρες για την περαιτέρω επέκτασή μας.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε projects που υλοποιείτε την τρέχουσα περίοδο;

Αυτή την εποχή είμαστε στην ευχάριστη θέση να “τρέχουμε” παράλληλα αρκετά πολύ σημαντικά projects, όπως:

• Το έργο παρουσίας του Ζαππείου Μεγάρου στα ψηφιακά μέσα (νέο website / mobile apps / 360 virtual tour κ.α.) 
• Το νέο website του Μουσείου της Ακρόπολης
• Το νέο ecommerce του brand Dimello της Kafea Terra
• Πληθώρα μικρότερων έργων ERP
• Rebuild του επιτυχημένου www.tokinito.gr

adb: Πρόσφατα παρουσιάσατε ένα νέο κανάλι διαδικτυακής παρουσίας του New York College. Ποιες ήταν οι απαιτήσεις για το συγκεκριμένο project και πως ανταποκριθήκατε;

Το New York College είναι leader στην ελληνική αγορά παροχής εκπαίδευσης υψηλού επιπέδου και διάλεξε την εταιρεία μας για την παρουσία του στα ψηφιακά μέσα. Μέσα από αυτή την συνεργασία μπορέσαμε να μεταφέρουμε τις γνώσεις και την εμπειρία μας, αλλά και την υιοθέτηση διεθνώς αναγνωρισμένων πρακτικών. Το NYC αναζητούσε ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας και προσέλκυσης υποψηφίων φοιτητών και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του newstart.nyc.gr ένα recruiting micro site με ηλικιακό target group 18-28, προσανατολισμένο στην παρουσίαση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του NYC στους νέους φοιτητές και στην όσο το δυνατό καθαρότερη μεταφορά του μηνύματος του NYC. Μετά το πέρας των πρώτων campaigns μπορούμε να πούμε πως το πείραμα πέτυχε και το ROI του micro site εκτοξεύτηκε.Φυσικά αυτό είναι η αρχή μιας συνολικής συνεργασίας (360 Marketing) το πλάνο της οποίας ήδη υλοποιείται και μέσα στο 2019 θα βγει live!

adb: Ποια είναι τα σχέδια της MainSys για το άμεσο μέλλον;

Η επιχειρηματική στρατηγική μας είναι βασισμένη σε τέσσερις πυλώνες ανάπτυξης:

- Στοχεύουμε στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και την είσοδό μας σε νέες αγορές. Ήδη προχωρήσαμε στην ολοκλήρωση δύο νέων προϊόντων: του linkedprices, ένα σύστημα διαχείρισης τιμών πώλησης βασισμένο σε ευφυής αλγορίθμους και του linkedbusiness, ένα προϊόν χρηματοοικονομικών αναλύσεων σε πραγματικό χρόνο!
- Συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση στην ποιότητα και τη μεγιστοποίηση του επίπεδου ικανοποίησής των πελατών με τη διοργάνωση των workshops.
- Επιδιώκουμε σταθερά να αυξάνουμε τα μερίδια αγοράς μας.
- Τέλος, σχεδιάζουμε τη δραστηριοποίηση της εταιρείας στις αγορές του εξωτερικού μέσω στρατηγικών συνεργασιών.