To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χρειαζόμαστε τα Ermis περισσότερο από ποτέ

Χρειαζόμαστε τα Ermis περισσότερο από ποτέ
Χρειαζόμαστε τα Ermis περισσότερο από ποτέ

Ποια είναι τα σχέδιά σας για τη διοργάνωση των Ermis Awards 2013; Ποια καινούργια στοιχεία θέλετε να κομίσετε στο θεσμό;

Στόχος μας για το 2013 είναι να συνεχίσουμε την παράδοση των πολύ πετυχημένων εκδηλώσεων. Φυσικά, η διοργάνωση έχει πάντα έναν προφανή στόχο: Να βραβεύσει τους συντελεστές των ιδεών που ξεχώρισαν. Όμως για το 2013 θα ήθελα να πετύχουμε και κάτι ακόμη. Να τοποθετηθούμε, ως κλάδος, επί των νέων τάσεων που εμφανίστηκαν την τελευταία χρονιά και οι οποίες προτάσσουν την «ελληνικότητα». Σε σχέση με το θέμα υπήρξε πόλωση και αντικρουόμενες απόψεις, συνεπώς τα φετινά βραβεία μάς δίνουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουμε τη «συζήτηση» που έχει ξεκινήσει. Να σχολιάσουμε, ως θεσμός πια, τις δημιουργικές τάσεις του τελευταίου έτους, δίνοντας παράλληλα μία νότα χιούμορ και αισιοδοξίας που νομίζω πως όλοι χρειαζόμαστε.

Η ελληνικότητα φαίνεται να έχει αναδειχθεί σε βασικό άξονα για το εγχώριο επιχειρείν και την αγορά επικοινωνίας σήμερα και αυτή η τάση βρίσκεται στο κέντρο και της φετινής διοργάνωσης των Ermis. Θέλετε να μας αναλύσετε πώς προσεγγίζετε το θέμα της ελληνικότητας και ποιοι λόγοι σας οδήγησαν να αφιερώσετε τη διοργάνωση σε αυτήν;


Τα Ermis αυτής της χρονιάς λαμβάνουν χώρα σε ένα σταθερά δύσκολο περιβάλλον. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε ξεφύγει από το στάδιο του αρχικού σοκ. Βρισκόμαστε πια στο στάδιο της αποδοχής και έχουμε ξεκινήσει να διερευνούμε νέους τρόπους, νέες ιδέες για να αντεπεξέλθουμε στη νέα πραγματικότητα. Η κοινωνία συνολικά έχει συνειδητοποιήσει πως πρέπει να αξιοποιήσουμε και να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματά μας, ως χώρα και ως οικονομία, για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε. Έτσι από μία εποχή κοινωνικής εξωστρέφειας και εύκολης υιοθέτησης ενός διεθνούς τρόπου ζωής, βαδίζουμε σε μία εποχή κοινωνικής εσωστρέφειας και ανασυγκρότησης των εθνικών μας δυνάμεων. Στο πλαίσιο αυτό, ολοένα και περισσότερο διαφημιζόμενοι διερευνούν το ρόλο της εταιρείας, των προϊόντων και υπηρεσιών τους στην ελληνική οικονομία. Ένα ρόλο αναμφισβήτητα σημαντικό, τον οποίο οι διαφημιστικές εταιρείες καλούνται, μεταξύ άλλων, να μεταφέρουν αποτελεσματικά στον καταναλωτή. Η φράση «ελληνικότητα και local relevance» είναι πια σε όλα τα briefs… Πιστεύουμε λοιπόν πως αυτή είναι η κυρίαρχη τάση που σηματοδότησε τις δουλειές μας τη χρονιά που πέρασε. Και επειδή υπήρξε μεγάλος διάλογος γύρω από τις διαφορετικές δημιουργικές εκφράσεις αυτής της τάσης, πιστεύω πως τα βραβεία Ermis θα συμβάλουν γόνιμα σε αυτόν.

Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο ειδικό βραβείο που θα δημιουργήσει η διοργάνωση, με τίτλο Greek@Heart;


Το ειδικό βραβείο Greek@Heart έχει σκοπό να αναδείξει, σε κάθε ενότητα, το έργο ή τα έργα εκείνα που αποτυπώνουν με τον πιο ευρηματικό και δημιουργικό τρόπο την έννοια της ελληνικότητας, είτε σε επίπεδο insight είτε σε επίπεδο δημιουργικής εκτέλεσης. Τα μέλη των κριτικών επιτροπών της κάθε ενότητας θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν, μέσα από τα shortlisted έργα, το ή τα έργα που θεωρούν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του ειδικού βραβείου. Για να διαγωνιστεί ένα έργο για το ειδικό βραβείο Greek@Heart, δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση, απλά η συμμετέχουσα εταιρεία θα πρέπει να το δηλώσει στο site της διοργάνωσης, όταν υποβάλει το έργο στην ενότητά του.

Η συνεχιζόμενη δύσκολη οικονομική συγκυρία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εγχώρια αγορά επικοινωνίας, θεωρείτε πως θα επηρεάσουν τον αριθμό αλλά και την ποιότητα των συμμετοχών;

Η αλήθεια είναι πως οι εποχές είναι δύσκολες. Όμως πιστεύω πως τα Ermis Awards είναι μία γιορτή από την οποία καμία εταιρεία δεν θέλει να απουσιάζει. Μπορεί να κάνουμε όλοι περικοπές και να προσέχουμε τα έξοδά μας, αλλά παράλληλα πιστεύω πως είναι υποχρέωση όλων των εταιρειών να στηρίξουν το θεσμό, αλλά κυρίως τους ανθρώπους μας που μοχθούν καθημερινά για να παράγουν ιδέες μέσα σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Είμαι αισιόδοξος πως η αγορά μας θα ανταποκριθεί και θα έχουμε και φέτος τη χαρά να λάβουμε συμμετοχές από όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του χώρου μας.

Γενικότερα, θα λέγατε πως η οικονομική κρίση έχει πλήξει το ελληνικό δημιουργικό προϊόν ή απλά έχει ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο όσον αφορά τη δημιουργικότητα και την αγορά επικοινωνίας;

Πιστεύω πως η οικονομική κρίση έχει πλήξει τα οικονομικά μας αλλά όχι τη δημιουργικότητά μας. Δεν είναι τυχαίο πως τη χρονιά που πέρασε αρκετές ελληνικές εταιρείες τιμήθηκαν με μεγάλες διεθνείς διακρίσεις. Η αλήθεια είναι πως έχει όντως ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο δημιουργικότητας. Έχουμε γίνει πιο εφευρετικοί, βλέπουμε φρέσκες ιδέες, καινοτόμες χρήσεις των μέσων αλλά και μεγάλη δημιουργική «όρεξη».

Λαμβάνοντας υπόψη αυτό το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, πώς θα κινηθείτε όσον αφορά το fee για τη συμμετοχή; Θα υπάρξουν ειδικές εκπτώσεις (π.χ. Early Bird) και κίνητρα για τις εταιρείες που θα υποβάλουν υποψηφιότητα;

Όπως και πέρυσι, για να δώσουμε την ευκαιρία σε όλες τις εταιρείες, ακόμα και στις μικρότερες, να στείλουν την καλύτερή τους δουλειά και να διεκδικήσουν μια διάκριση, το κόστος για την πρώτη συμμετοχή θα είναι 40€. Επίσης, προβλέπεται έκπτωση για τη γρήγορη υποβολή συμμετοχών (Early Bird 5%) για τις συμμετοχές που θα υποβληθούν μέχρι και τις 17 Ιουλίου. Από εκεί και πέρα εξακολουθούν να ισχύουν, ανάλογα με την ενότητα, και οι κλιμακωτές εκπτώσεις.

Μπορεί να ανακοινωθεί κάτι αυτή τη στιγμή αναφορικά με τη διοργάνωση, το concept και το χώρο της τελετής απονομής; Θα είναι και εκεί η ελληνικότητα ο βασικός θεματικός άξονας;

Η ελληνικότητα σαφώς θα είναι στοιχείο της εκδήλωσης. Ο χώρος της τελετής δεν έχει αποφασιστεί ακόμη οριστικά. Εξετάζουμε εναλλακτικές που θα μας επιτρέψουν να κάνουμε μία άρτια εκδήλωση, αλλά όχι μόνο αυτό. Δεδομένου ότι δεν μας δίνονται πια πολλές ευκαιρίες να βρισκόμαστε όλοι μαζί, θέλουμε τα Ermis 2013 να κλείσουν με ένα μεγάλο πάρτι, με χριστουγεννιάτικο αλλά και ελληνικό χρώμα, ώστε να διασκεδάσουμε παρέα! Να γιορτάσουμε και να βιώσουμε με τον καλύτερο τρόπο τη ζωντάνια και το κέφι που διακρίνει τους επαγγελματίες του κλάδου μας.

Κατά τη γνώμη σας, στη δύσκολη αυτή περίοδο για την αγορά επικοινωνίας, τι σημαίνει η συμμετοχή και η βράβευση στα Ermis Awards; Γιατί μια εταιρεία του χώρου να λάβει μέρος στο θεσμό;

Η διαφήμιση είναι μία σκληρή αγορά. Οι μισθοί των ανθρώπων μας πιέζονται. Οι δουλειές που βγαίνουν στον αέρα είναι λιγότερες από παλιά. Η προσπάθεια όλων μας ακόμη μεγαλύτερη. Τώρα χρειαζόμαστε το θεσμό των Ermis περισσότερο από ποτέ. Γιατί το «μπράβο» σήμερα έχει ακόμη μεγαλύτερη αξία από ό,τι χθες. Πιστεύω πως όλοι εμείς που έχουμε την ευθύνη της διοίκησης μιας εταιρείας, σκεφτόμαστε εκτός από τα νούμερα και τους ανθρώπους. Όλους αυτούς που παλεύουν καθημερινά, μέσα σε ένα σχεδόν «εχθρικό περιβάλλον», να εμπνεύσουν, να δημιουργήσουν, να προχωρήσουν. Τους αξίζει ένα «μπράβο» και μια μοναδική τελετή Ermis awards. Ας τους τα χαρίσουμε!