To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Euro Effies: Shortlist με 38 καμπάνιες

Euro Effies: Shortlist με 38 καμπάνιες
Euro Effies: Shortlist με 38 καμπάνιες

Η επιτροπή του πρώτου γύρου των Euro Effie Awards 2015 επέλεξε 38 καμπάνιες για τη φετινή shortlist, οι οποίες θα προχωρήσουν στη δεύτερη και τελική φάση του διαγωνισμού. Οι φιναλίστ προέκυψαν από 23 εταιρείες σε 9 χώρες. Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στην κορυφή της λίστας με 14 συμμετέχουσες καμπάνιες, ακολουθούμενη από Γερμανία, Γαλλία (9 και 4 καμπάνιες αντίστοιχα). Άλλες καμπάνιες που επιλέχθηκαν, προέρχονται από Δανία, Ιταλία, Σλοβενία, Ισπανία, Σουηδία και Ελβετία.

Με τον Senior Director του Communications Planning στη Mondelez International, Josep Hernandez να προεδρεύει, η επιτροπή του δεύτερου γύρου θα συγκεντρωθεί στις Βρυξέλλες στις 30 Ιουνίου και βασισμένη στην αποτελεσματικότητα (80%) και στη δημιουργικότητα (20%), θα αποφασίσει για τους φετινούς νικητές. Οι διακριθέντες θα ανακοινωθούν στις 20 Οκτωβρίου, στη διάρκεια του Awards Gala  των Βρυξελλών.

Σημειώνεται πως τα Euro Effies διοργανώνονται από την European Association of Communications Agencies (EACA) σε συνεργασία με το Euronews και την υποστήριξη των The European Publishers’ Council, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics και Bacardi-Martini.