To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

H μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας

H μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας
H μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας

H Ειρήνη Νικολοπούλου, Αντιπρόεδροs & Γενική Διευθύντρια της Spot JWT, μιλάει στο adbusiness ως Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2012 και μας δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη «μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας» που θα λάβει χώρα την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

To μήνυμα πως υπάρχει μια Ελλάδα που συνεχίζει να αγωνίζεται, να δεσμεύεται απέναντι στο αποτέλεσμα, να βάζει στόχους και να τους επιτυγχάνει, να καινοτομεί, να τολμά και τελικά να δικαιώνεται θέλουν να περάσουν τα Εffie Hellas 2012, σύμφωνα με την Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής Ειρήνη Νικολοπούλου, η οποία, μεταξύ άλλων, υπογραμμίζει ότι παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία οι συμμετοχές στη φετινή διοργάνωση ξεπέρασαν εκείνες που υποβλήθηκαν το 2010.

adb: Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την Τελετή Απονομής των Εffie Hellas 2012. Ως Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, ποια είναι τα σχέδιά σας για τη διοργάνωση; Ποια νέα στοιχεία θέλετε να κομίσετε στο θεσμό αλλά και τι θέλετε να κρατήσετε αναλλοίωτο;

E.N.:
Στόχος της Οργανωτικής Επιτροπής και δικός μου είναι να κρατήσουμε τη φετινή διοργάνωση πιστή στο όραμα και στην αποστολή των Effie Hellas. Να τιμήσουμε και να βραβεύσουμε «IDEAS THAT WORK» και να δώσουμε ένα σημαντικό μήνυμα στην αγορά. Υπάρχει ένας κλάδος, που ενάντια σε όλες τις αντιξοότητες και την παράλυση που επικρατεί δεν έχει σταματήσει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις και να δημιουργεί... Against All Odds!

adb: Πώς κινήθηκε φέτος η υποβολή συμμετοχών; Επηρέασε η κρίση την ποιότητα και την ποσότητά τους;

E.N.:
Η υποβολή ξεπέρασε κάθε προσδοκία, συγκεντρώσαμε 93 συμμετοχές, περισσότερες δηλαδή από το 2010. Το πιο σημαντικό όμως για εμάς είναι ότι η αγορά έδειξε ότι τα βραβεία Effie Hellas, ειδικά σε μια δύσκολη περίοδο σαν αυτή, αποτελούν το θεσμό βραβείων με τη μεγαλύτερη βαρύτητα στο χώρο του μάρκετινγκ και της εμπορικής επικοινωνίας. Αυτό αποδεικνύεται από τη συμμετοχή των εταιρειών - είχαμε 34 διαφορετικές συμμετέχουσες εταιρείες επικοινωνίας και 53 διαφημιζόμενους, σε αντίθεση μετο 2010 που συμμετείχαν 22 εταιρείες και 56 διαφημιζόμενοι. Το γεγονός ότι οι περισσότερες συμμετοχές βαθμολογήθηκαν στην πρώτη φάση αξιολόγησης με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία, αποδεικνύει ότι το επίπεδο των συμμετοχών είναι ανεβασμένο.

adb: Στη σημερινή Ελλάδα της ύφεσης και στη σημερινή αγορά επικοινωνίας των σημαντικών δυσκολιών, ποιος είναι ο ρόλος και η σημασία της διοργάνωσης των Effie Hellas; Πόσο σημαντικά τα θεωρείτε για την αγορά; Ποια είναι η χρησιμότητά τους και τι μπορούν να προσφέρουν;

E.N.:
Η κρίση είναι ευκαιρία να ξαναδούμε τις αξίες μας. Και η διοργάνωση των Effie Hellas έρχεται την κατάλληλη στιγμή να μας θυμίσει ότι υπάρχει διέξοδος. Υπάρχει και ο άλλος τρόπος αντιμετώπισης της κρίσης. Μέσα σε ένα κλίμα γενικότερης αβεβαιότητας, παράλυσης και αναποφασιστικότητας, ένας ολόκληρος κλάδος, σε πείσμα των καιρών, βάζει τον πήχη ψηλά και συνεχίζει. Από τα τελευταία Effie Hellas το 2010 πολλά έχουν αλλάξει. Έχει συρρικνωθεί δραματικά η διαφημιστική πίτα. Ο αριθμός των εταιρειών επικοινωνίας μικραίνει, μεγάλες εμπορικές εταιρείες και βιομηχανίες μεταφέρουν την έδρα τους στο εξωτερικό. Το γεγονός ότι μέσα σε όλη αυτή τη λαίλαπα των αλλαγών η φετινή συμμετοχή ήταν τόσο μεγάλη σε αριθμό και σημαντικότητα έργων, δίνει ένα ηχηρό μήνυμα σε όλους. Υπάρχει μια Ελλάδα που συνεχίζει να αγωνίζεται, να δεσμεύεται απέναντι στο αποτέλεσμα, να βάζει στόχους και να τους επιτυγχάνει, να καινοτομεί, να τολμά και τελικά να δικαιώνεται. Αυτό είναι το φετινό μήνυμα των Effie Hellas. Η στοχευμένη επικοινωνία, τo marketing, η καινοτομία, η δημιουργικότητα που εμπνέει και αφυπνίζει, είναι απαραίτητα για την επιβίωσή μας. Αυτός είναι ο ρόλος των Effie Hellas, να μας θυμίσουν πόσο σημαντική είναι η δέσμευση, η αποφασιστικότητα, η πειθαρχία στους στόχους και η αταλάντευτη αφοσίωση, το πάθος για την υλοποίηση, η συστηματική αναζήτηση του καλύτερου. Να μη συμβιβάζεσαι παρά μόνο με το καλύτερο.

adb: Το γεγονός ότι τα Εffies επιβραβεύουν την αποτελεσματικότητα θεωρείτε ότι καθιστά ακόμη πιο επίκαιρη και ίσως και πιο απαραίτητη τη διοργάνωσή τους φέτος; Μπορεί η αποτελεσματική επικοινωνία να αποτελέσει αντίδοτο στην ύφεση;

E.N.:
Δεν είναι απλά αντίδοτο, είναι και η μόνη διέξοδος. Η συμμετοχή, οι πολύ καλές επιδόσεις των έργων στο σύνολό τους, τα πολύ καλά αποτελέσματα δείχνουν πόσο ανάγκη έχει η αγορά να θυμηθεί, να γιορτάσει και να βραβεύσει το αποτέλεσμα. Το μήνυμα που δίνει είναι σημαντικό. Στην πολιτεία, στην κοινωνία, στον επιχειρηματικό κόσμο. Είναι η ανάσα αισιοδοξίας που χρειαζόμαστε.

adb: Υπάρχει κάτι ανακοινώσιμο πλέον όσον αφορά τη διοργάνωση, το concept και τον χώρο της Τελετής Απονομής; Να περιμένουμε κάτι διαφορετικό από άλλες χρονιές;

E.N.:
Τα Effie Hellas είναι η μεγάλη γιορτή της Αποτελεσματικότητας. Αυτή ακριβώς ήταν η επιδίωξή μας. Να είναι μια γιορτή με συστράτευση δυνάμεων προκειμένου να πραγματοποιηθεί, παρά το περιορισμένο κονδύλι. Κάλεσμα στο οποίο ανταποκρίθηκε όλος ο χώρος, χωρίς ανταγωνισμούς, με δουλειά εθελοντική από πολλούς. Η Οργανωτική Επιτροπή φέτος έχει υπερβάλλει εαυτόν, με εξαιρετική δουλειά και ενεργητικότητα. Επιλέξαμε το χώρο της αίθουσας Banquet του Μεγάρου Μουσικής, ώστε να συνδυάσουμε την τελετή με επαγγελματικό δείπνο, γιατί θέλουμε μια απονομή που να έχει χαρακτήρα εφάμιλλο της σοβαρότητας της διοργάνωσης. Όσο για το concept… θα είναι έκπληξη. Θα πω μόνο ότι εκφράζει και τιμά την καρδιά της αποτελεσματικότητας: Τη δουλειά της ομάδας. Όλους εκείνους που μοιράζονται ένα κοινό όραμα και το πάθος για αποτέλεσμα και δημιουργικότητα.

adb: Θα υπάρξουν και φέτος Εffie Seminars;

E.N.:
Ναι, θα διοργανωθούν και φέτος, γιατί η γνώση και η εμπειρία που προσφέρουν τα βραβευμένα cases είναι πολύτιμη. Την Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου στις 16.00 στο αμφιθέατρο του Alba Business School οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να περάσουν περισσότερες από 3 ώρες αφιερωμένες στην αποτελεσματική επικοινωνία. Θα παρουσιαστούν τέσσερις από τις πιο δυνατές καμπάνιες που διακρίθηκαν στα Euro Effie 2012 και δύο έρευνες για την αποτελεσματική επικοινωνία. Το κόστος συμμετοχής είναι 30€ και περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο www.effie.gr.

Effie Seminars: Μαθαίνοντας από τους πιο αποτελεσματικούς
Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012 και ώρα 16.00
Alba Graduate School, Ξενίας 6-8
Περισσότερες πληροφορίες www.effie.gr