To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Ogilvy και πάλι Agency of the Year στα Effie Awards Hellas

Η Ogilvy και πάλι Agency of the Year στα Effie Awards Hellas
Για τρίτη συνεχόμενη φορά, η Ogilvy Greece ανακηρύχθηκε Agency of the Year στα Effie Awards Hellas 2022, κερδίζοντας το Grand Effie για την καμπάνια της Lacta, “Μη με αφήσεις ποτέ" αλλά και 4 Gold, 5 Silver, και 2 Bronze για πελάτες όπως η COSMOTE, η Nestlé, η Toyota, η Eurobank και η IKEA. 

Επίσης η Lacta ανακηρύχθηκε Brand of the Year, ενώ η Mondelēz International, βραβεύτηκε ως Marketer of the Year.


Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια της Lacta με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, που κατάφερε να γίνει θέμα συζήτησης σε όλα τα μέσα της χώρας, αλλά και να αυξήσει τις κλήσεις για βοήθεια 8 φορές περισσότερο, βραβεύτηκε με δύο χρυσά Effie στις κατηγορίες "Social Good - Brands" και "Branded Content & Entertainment", κερδίζοντας και το Grand Effie.



Η καμπάνια της Toyota "Online Reservation," που κατάφερε με κλειστές τις αντιπροσωπείες, εν μέσω lockdown, να μεταφέρει την εμπειρία ψηφιακά με υπερδιπλάσιες πωλήσεις σε σχέση με τον αρχικό στόχο, πήρε 1 Gold στην κατηγορία "Digital / Performance Marketing" και 1 Silver στην κατηγορία "Business / Product / Service Innovation".



Η καμπάνια του Nescafé "Κάνε το καλοκαίρι σου να μετράει", με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Λιανό, πήρε 1 Gold στην κατηγορία "Μη Αλκοολούχα Ποτά", αφού κατάφερε σε μια φθίνουσα πορεία της αγοράς να αυξήσει κατά 14% τις πωλήσεις και να σημειώσει το υψηλότερο penetration του τελευταίου χρόνου. 



Η καμπάνια για το What's Up της COSMOTE, με τίτλο "2 minutes of fame" βραβεύτηκε με 2 Silver Effie στις κατηγορίες "Media Idea" και "Audience / Youth Marketing". Η ενέργεια έδωσε τον τηλεοπτικό χρόνο του brand σε νέους ανθρώπους και ομάδες που παρουσίασαν τα καινοτόμα και κοινοφελή projects τους στο κοινό, σημειώνοντας το υψηλότερο affinity για το brand τα τελευταία χρόνια.



Η σειρά online ντοκιμαντέρ για την COSMOTE με τίτλο "Πώς το 5G θα αλλάξει τον κόσμο", που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού, αναδεικνύοντας τον ρόλο της COSMOTE ως leader της κατηγορίας και αυξάνοντας κατά 20% το brand favorability, κέρδισε 1 Silver στην κατηγορία "Branded Content & Entertainment".



Η ενέργεια "Smart POS στο κινητό σου" για την Eurobank, βραβεύτηκε με 1 Silver Effie στην κατηγορία "Audience / Business to Business", αφού πέτυχε να φέρει 50% νέες επιχειρήσεις στην κατηγορία των POS.




Η καμπάνια του BOX της COSMOTE με τίτλο "Το delivery που πάντα κερδίζεις" απέσπασε 1 Bronze Effie στην κατηγορία "Λιανεμπόριο / Ηλεκτρονικά Καταστήματα", αφού κατάφερε μέσα σε μόνο 6 μήνες να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητά του brand και να ξεπεράσει τους εμπορικούς στόχους του.




Τέλος, η διεθνώς γνωστή καμπάνια της IKEA "Bernie Sanders - Get the look" πήρε 1 Bronze Effie στην κατηγορία "Business Achievement / Low Budget" αφού με σχεδόν μηδενικό budget κατάφερε να γίνει viral σε όλο τον κόσμο, αποφέροντας $800.000 σε media value.



Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy, δήλωσε σχετικά: "Είμαστε περήφανοι που για ακόμη μια φορά καταφέραμε να πάρουμε τα περισσότερα και τα σημαντικότερα βραβεία στα Effie Awards. Η επίδοση αυτή δεν είναι αυτονόητη. Είναι αποτέλεσμα της συλλογικής προσπάθειας όλων των τμημάτων της εταιρίας μας και της στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας, τους οποίους συγχαίρουμε και ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλες τις ταλαντούχες ομάδες μας, για τη στρατηγική, τις ιδέες και τις εκτελέσεις που έφεραν τόσο σπουδαία αποτελέσματα."