To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Oι νικητές των πιο δύσκολων Effies του κόσμου

Oι νικητές των πιο δύσκολων Effies του κόσμου
Oι νικητές των πιο δύσκολων Effies του κόσμου

Την Τρίτη 22 Ιουλίου, απονεμήθηκαν στο Βυζαντινό Μουσείο,  τα βραβεία στις 16 πιο αποτελεσματικές καμπάνιες επικοινωνίας των τελευταίων δύο ετών. Μεγάλοι νικητές της βραδιάς ήταν οι εταιρίες Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης όπου και κέρδισαν το Grand Effie για την καμπάνια «Φρεσκάδα Μπάρμπα Στάθης - Λαϊκή», καθώς και οι εταιρίες «McCann Athens» και «Mondelez International», που κέρδισαν τις νέες διακρίσεις Effie Hellas Awards, Agency και Client of the Year, αντίστοιχα.

Στο χαιρετισμό τους κατά τη έναρξη της βραδιάς χαρακτηριστικά δήλωσαν:

O Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Effie Hellas 2014, κος James Nass: «Τα EFFIES είναι τα διεθνώς αναγνωρισμένα βραβεία αποτελεσματικότητας με τους ίδιους κανονισμούς και κριτήρια να διέπουν όλες ανεξαρτήτως τις χώρες. Γιορτάζουμε τα κατορθώματα στην ελληνική αγορά όλων εκείνων που έχουν συνεισφέρει στον σκληρό πυρήνα του ιδιωτικού τομέα, την επικοινωνία και το μάρκετινγκ. Δουλεύουνε στην Ελλάδα, τη χώρα με τις πιο δύσκολες εμπορικές συνθήκες του πλανήτη, και αυξάνουν τις πωλήσεις, ακόμα και όταν η κατηγορία τους πέφτει σαν κομήτης. Κρατάνε τις θέσεις εργασίας, ακόμα και όταν η ανεργία παραμένει στα ύψη. Γι’ αυτό αξίζει να πούμε ότι αυτά τα EFFIES είναι τα πιο δύσκολα του κόσμου».

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), κος Μανόλης Παπαπολύζος: «O σκοπός των βραβείων Effie είναι όχι μόνον να αποδείξουμε τη σχέση ανάμεσα στη διαφήμιση και τις πωλήσεις αλλά κυρίως, να ενθαρρύνουμε και να επιβραβεύσουμε ηθικά τους δημιουργικούς, τους ανήσυχους, τους τολμηρούς ανθρώπους από την έρευνα, από το marketing, από τη διαφήμιση, αυτούς που τολμούν να πάρουν ρίσκα, αυτούς που δεν φοβούνται να δοκιμάσουν, κι ας αποτύχουν.

Αυτή η ενθάρρυνση των νέων επαγγελματιών να είναι ελεύθεροι από το φόβο της αποτυχίας είναι νομίζω η μεγαλύτερη συμμετοχή των βραβείων αποτελεσματικότητας Effie στην Ελληνική επιχειρηματική κοινότητα»
.

Ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), κος Γρηγόρης Αντωνιάδης: «Τα ελληνικά Effies είναι πράγματι από τα πιο δύσκολα του κόσμου. Κυρίως λόγω της κρίσης, που έθεσε «αδιανόητες» προκλήσεις και αναθεωρήσεις του status quo, βάση του οποίου διαφημιστές και διαφημιζόμενοι συμπορευόμασταν.

Από την άλλη πλευρά, η κρίση ανέδειξε αξίες που παλιότερα ίσως να μην είχαν την ίδια βαρύτητα. Όπως την ΑΝΤΟΧΗ και το ΠΕΙΣΜΑ, την ΕΥΕΛΙΞΙΑ και το OUT OF THE BOX THINKING.

Τις αξίες αυτές επιδεικνύουν καθημερινά οι άνθρωποι της Επικοινωνίας και του Marketing και παρά τις τεράστιες δυσκολίες των καιρών μας και την πίεση σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, συνεχίζουν να δουλεύουν ΟΣΟ χρειαστεί, να επενδύουν σε ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ, να γεννούν τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ιδέες και να πετυχαίνουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αποτελέσματα κάτω από  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αντίξοες συνθήκες.

Τους αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την υπέρβαση που κάνουν και για την πεισματική δέσμευσή τους στο αποτέλεσμα!»
.

TAGS: Creativity