To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σ. Καρυδάκης: Διπλή διάκριση στα IMDA Awards

Σ. Καρυδάκης: Διπλή διάκριση στα IMDA Awards
Σ. Καρυδάκης: Διπλή διάκριση στα IMDA Awards

Η Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ τιμήθηκε με 2 χρυσά βραβεία στα IMDA Awards που διεξήχθησαν στις 28 Οκτωβρίου στο Σικάγο των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, στα πλαίσια του ετήσιου Συμποσίου του IMDA.

Το IMDA (In Mold Decoration Association) είναι ο πιο δημοφιλής παγκόσμιος οργανισμός για την αγορά του In Mold Labeling και Decoration, που ξεκίνησε για να εξυπηρετήσει την Αμερικάνικη αγορά, αλλά πλέον καθιερώνεται ως ο πιο σημαντικός και ολοκληρωμένος παγκοσμίως.

Οι κορυφαίες εταιρίες του κλάδου στον κόσμο έστειλαν συμμετοχές στον διαγωνισμό.
Η εκτυπωτική εταιρία Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ είναι η κορυφαία εταιρία στην Ελλάδα σε ετικέτες ψυγείου και χρωμάτων IML με εξαγωγές σε 23 χώρες (ενδεικτικά Γερμανία, Αγγλία, Ν. Αφρική, Ρωσία, Ινδία, Κίνα). Το 2016 κλείνει 50 χρόνια δεσπόζουσας πορείας στην αγορά.

Thin wall Packaging award για το Γιαούρτι Όλυμπος

Η Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ συμμετείχε για πρώτη φορά και μόνο σε 2 από τις συνολικά 8 κατηγορίες του διαγωνισμού, στις οποίες και κέρδισε την κορυφαία διάκριση. Το πρώτο χρυσό βραβείο που παρέλαβε η Στέφανος Καρυδάκης ΑΕ ήταν για την κατηγορία \"Thin wall Packaging\". Η εταιρία συμμετείχε με την καινοτομική Back Print ετικέτα για το προϊόν \"Γιαούρτι Όλυμπος\", την συσκευασία του οποίου δημιούργησε η εταιρία Πλαστικά Κοτρώνης. Η τεχνολογία \"Back Print\", επιτρέπει την εκτύπωση της οπισθίας της ετικέτας, που την προστατεύει από την φθορά του χρόνου, της παστερίωσης και της ανασυσκευασίας, αλλά και του επαναλαμβανόμενου πλυσίματος. Επιπλεόν επτρέπει την άμεση επαφή με το στόμα. Τέλος προσθέτει εντυπωσιακή λάμψη στην ετικέτα, χωρίς την χρήση βερνικιών uv, που δεν είναι συμβατά με προϊόντα τροφίμων.

Prototype Packaging award

Το δεύτερο βραβείο ήταν για την κατηγορία \"Prototype Packaging\". Όπως τόνισε και ο Ron Schultz, γενικός διευθυντής του οργανισμού: \"Η κατηγορία αυτή είναι πρωτοεμφανιζόμενη στον διαγωνισμο. Και από τη στιγμή που είναι πρωτότυπη και δεν υπάρχει ακόμα στην αγορά, μας προϊδεάζει  για την επόμενη μέρα. Είχαμε πολλές καινοτόμες υποψηφιότητες σε αυτή τη κατηγορία, που την έκαναν εξαιρετικά ανταγωνιστική\". Η εταιρία συμμετείχε με το προϊόν \"Fresh\", ένα own-label δοχείο της εταιρίας Jokey Plastics Γερμανίας. Αυτή η πρωτότυπη συσκευασία διαθέτει την πρωτη διαδραστική (interactive) ετικέτα της αγοράς με πολλές τεχνολογίες.

TAGS: Design