To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το Grand Effie 2014

Το Grand Effie 2014
Το Grand Effie 2014

Οι εταιρίες Fortune / Cream / Rascal και Μπάρμπα Στάθης κέρδισαν φέτος το Grand Effie για την καμπάνια «Φρεσκάδα Μπάρμπα Στάθης - Λαϊκή».

Η καμπάνια παρουσιάζει τη διατροφική αξία των καταψυγμένων λαχανικών καθώς και το γεγονός πως η Μπαρμπα-Στάθης στο πλαίσιο της διαρκούς ανάπτυξης, εξέλιξης και βελτίωσης των ελέγχων και διεργασιών όλου του φάσματος των δραστηριοτήτων της επενδύει σημαντικά στην ποιότητα και την καινοτομία.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία εφαρμόζει τα προηγμένα Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας έχοντας να επιδείξει Ολοκληρωμένο Σύστημα Αγροτικής Διαχείρισης, Ολοκληρωμένο Σύστημα Φροντίδας, Ιχνηλασιμότητα σε όλα τα στάδια και πλήρη απουσία συντηρητικών και φυτοφαρμάκων.
Παράλληλα, επενδύει σταθερά στην ανάπτυξη καινοτόμων και διαφοροποιημένων προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών, καθώς και στη συνεχή βελτίωση των υλικών συσκευασίας.

Βασικό στοιχείο στο οποίο επιμένει η καμπάνια είναι ότι η Μπάρμπα Στάθης συλλέγει τα λαχανικά την ιδανική στιγμή της ωρίμανσής τους και μέσα σε λιγότερο από 2 ώρες τα περνά από την απαλή και φυσική διαδικασία αυτόματου παγώματος του καρπού, που σφραγίζει όλη τη φρεσκάδα, τις βιταμίνες και τη γεύση τους.
 

TAGS: Creativity