To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Όμιλος Σαράντη: Διοικητική αναδιάρθρωση στην Ελλάδα

Όμιλος Σαράντη: Διοικητική αναδιάρθρωση στην Ελλάδα

Ο Όμιλος Σαράντη προχωρά σε αναδιάρθρωση και  ενίσχυση του διοικητικού σχήματος της Ελλάδας, με γνώμονα την περαιτέρω υποστήριξη και ανάπτυξη των προϊόντων καθώς και τη βελτιστοποίηση της εμπορικής στρατηγικής στις κατηγορίες που πρεσβεύει στην Ελληνική αγορά.

Tην θέση του Γενικού Διευθυντή Καταναλωτικών & Επαγγελματικών Προϊόντων Ελλάδας αναλαμβάνει από την 1η Απριλίου 2019 ο κ. Χριστόφορος Σταμουλακάτος, ο οποίος διαθέτει συνολικά 18 χρόνια εμπειρίας κυρίως σε πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, εκ των οποίων 9 έτη στην PZ Cussons ως Διευθυντής Πωλήσεων και Εξαγωγών Ελλάδας (Μινέρβα Τροφίμων Α.Ε) και στη συνέχεια ως Διευθυντής Πωλήσεων και Εξαγωγών Δυτικής και Κεντρικής Αφρικής, ενώ τον τελευταίο χρόνο κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή Δυτικής Αφρικής στη Johnson & Johnson. Ο κ. Σταμουλακάτος είναι απόφοιτος της σχολής Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων από το πανεπιστήμιο του Kingston. Στα πλαίσια του ρόλου του θα είναι μεταξύ άλλων, αρμόδιος για την χάραξη και υλοποίηση της εμπορικής μας στρατηγικής καθώς και για την κατάρτιση μελλοντικών πλάνων ανάπτυξης της χώρας. Στον κ. Σταμουλακάτο θα αναφέρονται οι Διευθύνσεις Marketing, Shopper Marketing, Sales και  B2B, ενώ ο ίδιος  θα αναφέρεται στον  Εμπορικό Διευθυντή του Ομίλου Σαράντη, κ. Βαγγέλη Κυπριώτη.

Στο ίδιο αναπτυξιακό πλαίσιο, η κ. Ειρήνη Σταμάτη ανέλαβε από τις 8 Ιανουαρίου 2019 την Διεύθυνση Μarketing Καταναλωτικών Προϊόντων Ελλάδας, έχοντας την συνολική ευθύνη διοίκησης των κατηγοριών Personal Care  και Household. Η επαγγελματική της πορεία στο χώρο του Marketing συγκεντρώνει συνολικά 15 χρόνια εμπειρίας κυρίως σε πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων όπως την Beiersdorf , Unilever , Coca-Cola  όπου είχε την θέση Marketing Manager Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας αλλά και την Plaisio Computers. Η κ. Σταμάτη  διαθέτει πτυχίο Διεθνών Ευρωπαϊκών Σπουδών και μεταπτυχιακό τίτλο  σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ στα πλαίσια του ρόλου της θα αναφέρεται  στον κ. Χριστόφορο Σταμουλακάτο, Γενικό Διευθυντή Καταναλωτικών & Επαγγελματικών Προϊόντων Ελλάδας.