To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Digital ενέργεια για τα Caprice Παπαδοπούλου

Digital ενέργεια για τα Caprice Παπαδοπούλου

Τα αγαπημένα πουράκια των καταναλωτών Caprice Παπαδοπούλου, με το σύνθημα της καμπάνιας Lets Roll - Lets Dance κατάφεραν και «σκαρφάλωσαν» στην κορυφή, αφού 2.500.000 μοναδικοί χρήστες εκτέθηκαν σε αυτό μέσα από digital περιβάλλον όπως το Facebook & το Youtube.

Η ενέργεια είχε μεγάλη επιτυχία καθώς για 1η φορά ένα δημοφιλές συγκρότημα δημιούργησε ένα τραγούδι το οποίο ήταν διαθέσιμο μόνο μέσα από το προϊόν. Ειδικότερα, ο καταναλωτής αγοράζοντας την αγαπημένη του συσκευασία Caprice Παπαδοπούλου είχε τη δυνατότητα κάνοντας Visual Shazam να ακούσει κατ’αποκλειστικότητα το νέο τραγούδι των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ».

Ο διαγωνισμός που δημιουργήθηκε χωρίστηκε σε 2 φάσεις. Στην 1η φάση, τα Caprice Παπαδοπούλου καλούσαν τους καταναλωτές να ανεβάσουν στο site www.capriceletsroll.gr μια χορευτική τους φωτογραφία προκειμένου να δουν τον εαυτό τους στο βίντεοκλιπ των Stavento «ΜΕΡΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ». Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να μπουν σε κλήρωση για να κερδίσουν εισιτήρια για το Σπλιτ της Κροατίας προκειμένου να παρακολουθήσουν ένα από τα πιο γνωστά Μουσικά Φεστιβάλ της Ευρώπης παρέα με τους φίλους τους.

Στη 2η φάση, οι καταναλωτές μέσω της τεχνολογίας του Visual Shazam είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν το νέο τραγούδι των Stavento και να δουν το video clip τους το οποίο δημιουργήθηκε με φωτογραφίες των fans του Caprice. Η διαδικασία γινόταν είτε Shazaμάροντας πάνω στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου, είτε στις ειδικά διαμορφωμένες στάσεις λεωφορείων στην Αθήνα.

Τα Caprice Παπαδοπούλου έκαναν όλη την Ελλάδα να χορεύει στο ρυθμό των Staventο δημιουργώντας ένα δυναμικό, dance κομμάτι και βίντεοκλιπ φτιαγμένο από τις φωτογραφίες του κόσμου. Παράλληλα, ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών της σελίδας www.capriceletsroll.gr έφτασε τους 145.666 ενώ συνολικά έγιναν πάνω από 900 uploads φωτογραφιών.

Τέλος, η ενέργεια του Shazam τόσο στις συσκευασίες των Caprice Παπαδοπούλου όσο και στις στάσεις λεοφωρείων, σημείωσε πολύ υψηλότερα νούμερα ακόμα και από αντίστοιχες ενέργειες στην Ευρώπη αφού τα συνολικά Shazaμαρίσματα ξεπέρασαν τα 54.000.

TAGS: Caprice