To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Εντυπωσιακό το χρηματιστηριακό ξεκίνημα του Snapchat

Εντυπωσιακό το χρηματιστηριακό ξεκίνημα του Snapchat
Σημαντική η αύξηση εμπορικής αξίας μετά την Αρχική Δημόσια Προσφορά, ωστόσ εκφράζονται και ανησυχίες για το μέλλον.

Παρά τις αμφιβολίες που εκφράστηκαν από τους επενδυτές, η Snap έκλεισε την πρώτη μέρα της διαπραγμάτευσής της στα 24,48 δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 44%, η οποία της προσέφερε χρηματιστηριακή αξία 28,33 δις δολαρίων.

Ο "θόρυβος" της πρώτης μέρας της Αρχικής Δημόσιας Προσφοράς (IPO) της ιδιοκτήτριας του Snapchat, ήταν μεγαλύτερος από αυτόν της Alibaba, του Facebook και της Google, αλλά μικρότερος από το LinkedIn, το Twitter και το Yelp, ανέφερε η The Wall Street Journal.

Συνολικά, η αγοραστική αξία της Snap αυξήθηκε κατά 9 δις δολάρια κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας της συναλλαγής.

Ο Ben Plomion, υπεύθυνος μάρκετινγκ της GumGum, τόνισε πως δεν ήταν έκπληξη η ραγδαία αύξηση των επιδόσεων του Snapchat. Είπε: «Πάντα ήμουν αισιόδοξος για την IPO του Snapchat, το οποίο έχει κάθε πιθανότητα να απολαύσει το είδος της ανάπτυξης του Facebook μετά την δημόσια εγγραφή του».

Ωστόσο, οι οικονομικοί αναλυτές είναι λιγότερο αισιόδοξοι για τη Snap σε σύγκριση με τα στελέχη της διαφήμισης και της τεχνολογίας.

"Η Snap είναι μια πολλά υποσχόμενη εταιρεία σε πρώιμο στάδιο με μια σημαντική ευκαιρία μπροστά της. Δυστυχώς, είναι σημαντικά υπερτιμημένη δεδομένης της πιθανής κλιμάκωσης των μακροπρόθεσμων ευκαιριών και των κινδύνων που συνδέονται με την εκτέλεση αυτών των ευκαιριών" ανέφερε ο Brian Wieser, ανώτερος αναλυτής που καλύπτει το κομμάτι της διαφήμισης στην Pivotal Research Group. Και συνέχισε: "Εκτιμούμε ότι η αξία της Snap θα βρίσκεται στα 10 δολάρια ανά μετοχή σε τέλος του έτους. Καθώς η χρηματιστηριακή τιμή της μετοχής βρέθηκε πολύ πάνω από αυτό το επίπεδο στην έναρξη της δημόσιας εγγραφή της, μπορούμε να αξιολογήσουμε τις μετοχές σαν "sell".

Μερικοί από τους κινδύνους που περιγράφονται στην αναλυτική έκθεση της Pivotal ήταν το ανταγωνιστικό περιβάλλον που λειτουργεί η Snap, η επιβράδυνση της ανάπτυξης της βάσης των χρηστών και η έλλειψη ιστορικού στην οικοδόμηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης το υψηλό κόστος της εταιρείας, τον «υπο-βέλτιστο οργανωτικό σχεδιασμό και την εταιρική διακυβέρνηση".

Ωστόσο, η Jitendra Waral, ανώτερη αναλυτής του Bloomberg Intelligence, επεσήμανε ότι το Snapchat θα μπορούσε ενδεχομένως να λειτουργήσει καλά με τους marketers.

"Καθώς το Snapchat διευκολύνει τους marketers να διαφημιστούν στην πλατφόρμα του μέσω programmatic, και καθώς το format του vertical video Κερδίζει έδαφος με το Facebook να αντιγράφει τα χαρακτηριστικά του, έχει τη δυνατότητα να γίνει ένας εξέχων παίκτης στην κατηγορία", δήλωσε η Waral.

Οι έρευνες χρηστών της Bloomberg Intelligence υποδηλώνουν ότι η διαφήμιση μέσω των lens και των geofilters του Snapchat είναι οι λιγότερο παρεμβατικές μορφές στην πλατφόρμα. Όμως, η Waral επανέλαβε επίσης ότι το Snapchat πρέπει να κατανοήσει πώς να σταματήσει την επιβράδυνση στην αύξηση των χρηστών, πριν αυτή αποτελέσει ένα διαρθρωτικό πρόβλημα... 
TAGS: Snapchat