To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Facebook: Βασικός πυλώνας ανάπτυξης η mobile διαφήμιση

Facebook: Βασικός πυλώνας ανάπτυξης η mobile διαφήμιση
Άνοδο στα κέρδη του τέταρτου τριμήνου παρουσίασε το Facebook σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, καθώς το social δίκτυο είδε τα διαφημιστικά του έσοδα να αυξάνονται σημαντικά για άλλη μια φορά.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 4,27 δισεκατομμύρια δολάρια από τα περσινά 3,57 δισ., ενώ τα συνολικά έσοδα για το ίδιο διάστημα αυξήθηκαν κατά 47% στα 12,97 δισεκατομμύρια δολάρια από τα περσινά 8,81 δισ. Οι αναλυτές έκαναν λόγο για 12,55 δισ. Οι καθημερινοί ενεργοί χρήστες αυξήθηκαν στους 1,40 δισ. κατά μέσο όρο τον Δεκέμβριο, ενώ οι αντίστοιχοι μηνιαίοι χρήστες έφτασαν στους 2,13 δισ.

"Κάναμε ήδη κάποιες αλλαγές στο τελευταίο τρίμηνο, ώστε να δείχνουμε λιγότερα viral videos και να διασφαλίσουμε πως οι χρήστες θα περνούν ευχάριστα τον χρόνο τους. Συνολικά, κάναμε αλλαγές που μείωσαν τον χρόνο παραμονής στο Facebook κατά 50 εκατ. ώρες καθημερινά" ανέφερε μεταξύ άλλων ο founder και CEO Mark Zuckerberg.

Στο μεταξύ, η mobile διαφήμιση εξακολουθεί να παραμένει η βασική πηγή διαφημιστικών εσόδων για το δίκτυο, αντιπροσωπεύοντας το 89% για το τρίμηνο, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό 84%. Συνολικά, τα διαφημιστικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 48%, στα 12,78 δισεκατομμύρια δολάρια.

Από την άλλη, τα κόστη και τα έξοδα του Facebook αυξήθηκαν επίσης κατά 32%, στα 5,62 δισεκατομμύρια δολάρια, καθώς συνεχίζει να επενδύει σημαντικά σε έρευνα, ανάπτυξη και marketing.  
TAGS: Facebook