To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Συνεργασία MPASS και Rakuten Viber

Συνεργασία MPASS και Rakuten Viber

Η MPASS ανακοίνωσε την σύμπραξη της με τη Rakuten Viber. Ως Επίσημος Συνεργάτης της Viber, είναι πλέον σε θέση να παρέχει στις επιχειρήσεις πιο εξελιγμένες επιχειρηματικές λύσεις για την ενίσχυση της εμπειρίας και της αφοσίωσης των καταναλωτών.

Η Rakuten Viber είναι γνωστή για τη φιλική προς τον χρήστη εφαρμογή της και έχει αναδειχθεί σε σημαντικό δίαυλο επικοινωνίας προσφέροντας εξατομικευμένες επιλογές στους χρήστες, εμπλουτίζοντας τις συνομιλίες. Εντυπωσιακή είναι η διείσδυσή της στην ελληνική και την Κεντροανατολική Ευρωπαϊκή αγορά, σε ποσοστά 91% και 73% αντίστοιχα.

Η MPASS διαθέτει μακρά εμπειρία στον σχεδιασμό chatbots και επιτυχημένες συνεργασίες με πελάτες όπως η Aegean Airlines, η Nestlé, η ΑΒ Βασιλόπουλος και το Εμπορικό Επιμελητήριο Αθηνών. Μέσω της πλατφόρμας διαχείρισης chatbots που έχει αναπτύξει, είναι σε θέση να παραμετροποιήσει τους ψηφιακούς βοηθούς που παρέχει στους πελάτες της με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετήσει τους στόχους κάθε επιχείρησης ξεχωριστά. 

Η πλατφόρμα της MPASS διαθέτει μια ποικιλία πλεονεκτημάτων: αρχικά ενσωματώνει μοντέλο NLP (χρήσης φυσικής γλώσσας) για αναβαθμισμένη κατανόηση και αλληλεπίδραση. Επιπρόσθετα, διευκολύνει τη διαχείριση περιεχομένου, διαθέτει flow management system, επιτρέπει τη δημιουργία απεριόριστων virtual agents και έχει τη δυνατότητα ενσωμάτωσης με μια πλειάδα συστημάτων: CRM και Loyalty, Billing, ERP, Ticketing κ.ά. Χαρακτηριστικά της είναι επίσης η 24ωρη υποστήριξη πελατών, η βελτιστοποίηση λειτουργιών και η ολοκληρωμένη προώθηση διαφόρων εμπορικών ενεργειών, όπως διαγωνισμοί και κουπόνια αγορών.

Μέσω της συνεργασίας με την Viber, η MPASS στοχεύει σε πιο εξατομικευμένη επικοινωνία, παρέχοντας στις επιχειρήσεις ευέλικτες αλληλεπιδράσεις με 2way μηνύματα και ψηφιακούς βοηθούς. Έτσι, καλυτερεύει η εξυπηρέτηση και η εμπειρία του χρήστη, γεγονός που οδηγεί σε αυξημένο engagement και brand awareness. 

TAGS: MPASS, Viber