To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Threads: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι marketers

Threads: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι marketers

Το Threads έχει προσελκύσει μια τεράστια βάση χρηστών και αποδεικνύεται μια σοβαρή εναλλακτική λύση στο Twitter ενώ έχει γίνει η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης στην ιστορία από τότε που κυκλοφόρησε στις 5 Ιουλίου. Τι πρέπει να γνωρίζουν όμως οι marketers για την νέα εφαρμογή; Οι επαγγελματίες του marketing αναζητούν νέες πλατφόρμες για να φιλοξενήσουν τις καμπάνιες τους χωρίς συμβιβασμούς στην προσέγγιση χρηστών ή την ποιότητα. Το Threads είναι μια νέα εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, που λειτουργεί από τις Meta Platforms του Mark Zuckerberg, η οποία είναι στενά ενσωματωμένη με το Instagram και προς το παρόν διαθέσιμη μόνο σε συσκευές iOS ή Android.

Η Meta έχει περιγράψει το Threads ως «την εφαρμογή συνομιλίας του Instagram που βασίζεται σε κείμενο». H νέα εφαρμογή δίνει στους χρήστες του την ευκαιρία να δημοσιεύουν ενημερώσεις, να μοιράζονται κείμενο, εικόνες και βίντεο και να αλληλεπιδρούν με τις αναρτήσεις άλλων χρηστών μέσω likes, reposts και απαντήσεων. Αν και η εφαρμογή μοιάζει πολύ με το Twitter από πολλές απόψεις, ο Ζούκερμπεργκ τόνισε ότι μία από τις βασικές διαφορές είναι η εστίαση στην «ευγένεια» και στο «φιλικό περιβάλλον». Ήδη το Threads έφτασε τις 100 εκατ. εγγραφές ενώ εννέα από τους δέκα κορυφαίους retailers  στις ΗΠΑ συμπεριλαμβανομένων των Walmart και Kroger, έχουν πλέον ενεργοποιήσει τους λογαριασμούς τους στο Threads.