To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

BGM OMD: Συνεργασία με την Adweb στο Programmatic

BGM OMD: Συνεργασία με την Adweb στο Programmatic

Η BGM OMD και η Adweb πρωτοπορούν στη Programmatic τεχνολογία με τη χρήση πλατφόρμας «Moments Marketing» στην πρόσφατη digital καμπάνια για το Φυσικό Αέριο, Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα χρησιμοποιείται πλατφόρμα Moments Marketing σε digital καμπάνια. Η BGM OMD, σε συνέχεια πρωτοβουλίας της ομάδας Marketing στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, σχεδίασε μια moment-centered media στρατηγική προκειμένου να ενισχύσει τη συνάφεια του μηνύματος της καμπάνιας αλλά και την αποτελεσματικότητά της. Η BGM OMD, όπως είχε παρουσιάσει και στο πρόσφατο digital conference #digitales που διοργάνωσε, έχει ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή programmatic καμπανιών βασιζόμενες σε real-time δεδομένα.

Ο στόχος ήταν να σχεδιαστεί μια καμπάνια που θα απευθυνόταν στον δυνητικό πελάτη την κατάλληλη στιγμή με το κατάλληλο μήνυμα, δηλαδή όταν οι καιρικές συνθήκες θα ήταν ιδανικές για την επιλογή παρόχου θέρμανσης.

H καμπάνια λειτουργούσε αυτόματα με έναυσμα συγκεκριμένα “triggering events” που σχετίζονταν με τις καιρικές συνθήκες (π.χ. χαμηλή θερμοκρασία, βροχή, αυξημένα ποσοστά αιθαλομίχλης).

Έτσι, όταν π.χ. η θερμοκρασία έπεφτε κάτω από συγκεκριμένους βαθμούς Κελσίου, η καμπάνια ενεργοποιείτο προβάλλοντας διαφορετικό δημιουργικό ανάλογα με το «triggering event» και ενσωματώνοντας σε αυτό σχετικά δυναμικά στοιχεία, όπως η θερμοκρασία της περιοχής, διαφορετικό μήνυμα και ό,τι άλλο είχε προβλεφθεί. Επίσης, η διαδικασία επιλογής εμφάνισης των δημιουργικών υλικών σε συσκευές διαμορφωνόταν σύμφωνα με τις τιμές και την ώρα - όταν κατά τις βράδυνες ώρες έπεφτε η θερμοκρασία δινόταν περισσότερη βαρύτητα σε mobile συσκευές απ’ ό,τι τις πρωινές ώρες.

Η Adweb παρείχε την απαιτούμενη τεχνολογία και η καμπάνια ξεκίνησε πρόσφατα στο programmatic marketplace PPN.

Η υπηρεσία αυτή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της στρατηγικής για το Φυσικό Αέριο, Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας για παροχή ολοκληρωμένης και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος μόνο των καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία στους καταναλωτές της και την ελληνική εν γένει αγορά.

TAGS: BGM OMD, adweb