To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

H AppNexus επίσημος Partner της Le Figaro Group

H AppNexus επίσημος Partner της Le Figaro Group
Η ανεξάρτητη εταιρεία διαφημιστικής τεχνολογίας, AppNexus, ανακοίνωσε την στρατηγική συμφωνία της με το Le Figaro Group, τον μεγαλύτερο ψηφιακό εκδότη στη Γαλλία και ιδιοκτήτη της παγκοσμίως γνωστής καθημερινής εφημερίδας, Le Figaro.

"Όποιος ενδιαφέρεται για το μέλλον των ανεξάρτητων εκδόσεων θα πρέπει να υποστηρίζει εταιρείες όπως η Le Figaro" δήλωσε ο Brian O'Kelley, Διευθύνων Σύμβουλος της AppNexus. "Η Le Figaro είναι ένα παράδειγμα του πως οι ανεξάρτητοι εκδότες μπορούν να εφαρμόσουν μια εξελιγμένη, data-driven στρατηγική ώστε να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν στην ψηφιακή εποχή. Μοιραζόμαστε την κοινή δέσμευση για τη διατήρηση ενός ζωντανού και ανταγωνιστικού ψηφιακού οικοσυστήματος με στόχο την δημοσιογραφία και το αξιόλογο περιεχόμενο".

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο Όμιλος Le Figaro θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία AppNexus Publisher Suite -συμπεριλαμβανομένων των Publisher Ad Server, Supply Side Platform (SSP) και Yieldex Analytics- μια τεχνολογική πλατφόρμα πρόβλεψης και ανάλυσης που επιτρέπει στους εκδότες να αυξήσουν την διαφημιστική τους απόδοση. Για την AppNexus, αυτό είναι ένα στρατηγικό βήμα προς την εδραίωση της παρουσίας της εταιρείας στο χώρο των Ευρωπαϊκών εκδοτικών επιχειρήσεων.

«Η εξειδίκευση της πλατφόρμας AppNexus είναι το απαραίτητο συστατικό στην data-driven στρατηγική μας με στόχο την ανάπτυξη και την μελλοντική μας εξέλιξη. Συνδυάζοντας την ικανότητα να διεξάγει άρτια τις πιο ιδιαίτερες branding καμπάνιες για τους διαφημιζόμενους μας με απόλυτη κατανόηση των αναγκών μας ως Premium εκδότης, η λύση του AppNexus Publisher Suite μας επιτρέπει να έχουμε τα βέλτιστα αποτελέσματα για τους πελάτες μας», δήλωσε η Aurore Domont, President of Advertising της Le Figaro.
 
Όντας η μητρική εταιρεία της εφημερίδας Le Figaro και της CCM Benchmark, της μεγαλύτερης pure-play digital ιδιοκτησίας σε Γαλλία, ο Όμιλος Le Figaro σύμφωνα με την Mediametrie / NetRatings κατατάσσεται στην τέταρτη θέση με το μεγαλύτερο online κοινό στη Γαλλία, μετά την Google, το Facebook και την Microsoft, και κατά γενική ομολογία θεωρείται ο Όμιλος με την πιο δυναμική επέκταση στα ψηφιακά μέσα.