To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IAB Europe: Σε δημόσια κυκλοφορία το GDPR Transparency & Consent Framework

IAB Europe: Σε δημόσια κυκλοφορία το GDPR Transparency & Consent Framework
Το IAB Europe δημοσίευσε προς σχολιασμό το προσχέδιο τεχνικών προδιαγραφών για το GDPR Transparency & Consent Framework.

Το Framework αποτελεί μια διεπιχειρησιακή προσπάθεια που έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους εκδότες, τους προμηθευτές τεχνολογίας, τις εταιρείες και τους διαφημιζόμενους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις για διαφάνεια και επιλογή από τους χρήστες (συμπεριλαμβανομένης της συγκατάθεσης όπου απαιτείται) που φέρει ο GDPR πριν από την έναρξη ισχύος του, στις 25 Μαΐου. Το Framework είναι μια μη εμπορική πρωτοβουλία ανοιχτού κώδικα. Η τελική έκδοση έχει προγραμματιστεί για κυκλοφορία στα μέσα Απριλίου, μετά από συνεχείς διαβουλεύσεις με εκδότες, διαφημιζόμενους και άλλους σημαντικούς συμμετέχοντες στη βιομηχανία.

Ο GDPR καλύπτει ένα ευρύτερο πεδίο «προσωπικών δεδομένων» από την υφιστάμενη οδηγία της Ε.Ε. για την προστασία των δεδομένων και οι εταιρείες αναμένεται να είναι περισσότερο περιορισμένες στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να έχουν πρόσβαση και να επεξεργάζονται τέτοια δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς. Το Framework είναι διαθέσιμο σε εταιρείες που εδρεύουν στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο και έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει διάφορα κανάλια και formats, συμπεριλαμβανομένων των mobile και desktop περιβαλλόντων.

Το Framework περιλαμβάνει τεχνικές προδιαγραφές που θα επιτρέψουν στις εταιρείες και τους καταναλωτές να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο και δυναμική εικόνα για τις ομάδες που έχουν πρόσβαση και επεξεργάζονται τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών στην Ε.Ε. Οι τεχνικές προδιαγραφές θα διατηρηθούν από μια ομάδα εργασίας του IAB Tech Lab που θα ενεργήσει, μέσω συνεργασίας μεταξύ του IAB Europe και του IAB Tech Lab, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του IAB Europe σε νομικά ζητήματα και την αντίστοιχη του IAB Tech Lab σε τεχνικά θέματα.

Οι εταιρείες που επιθυμούν να συναντηθούν με τους εμπλεκόμενους φορείς στο Framework και να παράσχουν feedback μπορούν να το πράξουν έως τις 8 Απριλίου 2018.
TAGS: IAB Europe