Από τη Warply το πρόγραμμα επιβράβευσης myPraktiker
Έχει ήδη λανσαριστεί σε όλα τα καταστήματα Praktiker και το eshop
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει ήδη λανσαριστεί σε όλα τα καταστήματα Praktiker και το eshop
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνακοίνωσε την απόκτηση της πλατφόρμας data analytics έναντι 15,7 δισ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑWorkshop του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας με την συνδιοργάνωση του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης και του Αθηναϊκού – Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί η επόμενη δωρεάν ημερίδα #GrowYourBusiness - Meet Τhe Experts της COSMOTE.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο monitor της Dell ήρθε στα γραφεία μας και μας έκανε να δούμε με άλλα μάτια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανάπτυξη νέων μεθόδων παραγωγής ειδησεογραφικού περιεχομένου σε μορφή βίντεο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποκαλύπτει έρευνα της Kaspersky Lab
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύθηκε η ΚΥΑ για την προκήρυξη καθεστώτος για την ενίσχυση παραγωγής ψηφιακών παιχνιδιών στην Ελλάδα.
Yλοποίηση ολοκληρωμένης λύσης και πλάνου ενεργειών Disaster Recovery
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολλοί επιλέγουν το κέρδος από τη διασφάλιση της ακεραιότητας των διαδικτυακών τους δεδομένων - αλλά με ενδεχομένως μεγάλες δαπάνες και συνέπειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα εικόνα συμβαδίζει με τη δυναμική της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαι το 2018 σημείωσε αύξηση σε τζίρο και λειτουργική κερδοφορία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory