To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει το Marketing

Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει το Marketing

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει μεγάλες δυνατότητες να βοηθήσει τα brands να παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι αναπόσπαστο μέρος των εξατομικευμένων εμπειριών.

Όταν μιλάμε για εξατομικευμένη εμπειρία πελατών, εννοούμε πέρα από την απλή αυτοματοποίηση του marketing, όπου η εμπειρία του πελάτη είναι προσαρμοσμένη ώστε να παρέχει την «επόμενη καλύτερη δράση» με βάση τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση, οι πλατφόρμες βάζουν τον πελάτη στο επίκεντρο της «δράσης». Οι εξατομικευμένες εικόνες και τα video δημιουργούν μια καθηλωτική εμπειρία. Συνδυάζοντας τις παραγωγικές AI εφαρμογές με την εξατομίκευση του «ταξιδιού» του πελάτη, τα brands μπορούν να δημιουργήσουν μια πραγματικά συναρπαστική εμπειρία αγοράς. Πολλές πλατφόρμες υιοθετούν αυτήν την προσέγγιση και σίγουρα θα ακολουθήσουν πολλές άλλες. Οι καταναλωτές αναμένουν πλέον να έχουν εξατομικευμένο περιεχόμενο και εμπειρίες και ανταμείβουν τα brands που τους προσφέρουν επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες. Επίσης οι πελάτες χρησιμοποιούν πολλές συσκευές πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη διαδικασία αγοράς, και τα brands που είναι συντονισμένα σε αυτήν τη συμπεριφορά κερδίζουν πιστούς πελάτες προσφέροντας τους αυτό που θέλουν, όταν και όπως το θέλουν.