To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσο θα βοηθήσει τα brands και τους marketers

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πόσο θα βοηθήσει τα brands και τους marketers

Η έλευση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης (AI) όπως το ChatGPT έχει αναγκάσει τα δημιουργικά όλων των κλάδων να αναρωτιούνται αν ο ρόλος τους έχει ήδη αντικατασταθεί. Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φτάσει έναν τεράστιο όγκο λέξεων, φράσεων και ιδεών σε δευτερόλεπτα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά τα αποτελέσματα αντιπροσωπεύουν την καλύτερη δουλειά που μπορεί να γίνει. Ενώ η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας ισχυρός εταίρος καταιγισμού ιδεών, όπως μια υπερτροφοδοτούμενη μηχανή αναζήτησης θησαυρού, δεν γνωρίζει το κοινό, τον ανταγωνισμό και την κουλτούρα μιας επωνυμίας ή πώς να συνεργάζεται και να διαχειρίζεται τις προσδοκίες των ενδιαφερόμενων μερών.

Αυτή η έλλειψη ανθρώπινης εφευρετικότητας, αυτο-ανάλυσης και διαπροσωπικών δεξιοτήτων σημαίνει ότι η τεχνητή νοημοσύνη παράγει αποτελέσματα που περιορίζονται στην ποιότητα. Δεύτερον, τα γλωσσικά μοντέλα που τροφοδοτούν την τεχνητή νοημοσύνη παράγουν πάντα μια πιο γενική απόδοση. Για παράδειγμα, αν δώσετε στην τεχνητή νοημοσύνη την εντολή, «Δώστε μου 10 μοναδικές ιδέες για μια έκθεση ενέργειας», θα λάβετε τις ίδιες «μοναδικές» ιδέες που οι περισσότεροι έχουν ήδη δοκιμάσει. Τρίτον, η τεχνητή νοημοσύνη ενισχύει την ανθρώπινη δημιουργικότητα αφού μπορεί να  βοηθά τους δημιουργούς με μεγάλη προσφορά ιδεών πιο γρήγορα, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Η ΑΙ παράγει λέξεις και εικόνες κατά πιθανότητα χωρίς ανάλυση ή διασταύρωση ενώ δεν είναι εξοικειωμένη με τις πιο πρόσφατες ιδέες.