Nescafé: Πρωτοβουλία στον Θερμαϊκό κόλπο και νέο πρόγραμμα καθαρισμών στην Εύβοια
Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα από τη συνεργασία με τους οργανισμούς ΕΝΑΛΕΙΑ και Aegean Rebreath
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕντυπωσιακά τα αποτελέσματα από τη συνεργασία με τους οργανισμούς ΕΝΑΛΕΙΑ και Aegean Rebreath
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλοι οι δρομείς έλαβαν ρυζογκοφρέτες στον τερματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠου πραγματοποιήθηκε τη Κυριακή 30 Απριλίου στην Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα πλαίσια του DEF ανέδειξε το έργο της στην ανακύκλωση συσκευασιών & παρουσίασε τις θέσεις της σε θέματα κυκλικής οικονομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ακαδημία Βιωσιμότητας» - εκπαιδεύσεις ESG & Εγχειρίδιο Καταπολέμησης της Σεξουαλικής Παρενόχλησης και Βίας στην Εργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πλειονότητα των επιχειρήσεων θεωρεί τα θέματα ESG ως βασικούς ή σημαντικούς παράγοντες για τις επενδύσεις στις αναδυόμενες τεχνολογίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους νέους που φοιτούν στις σχολικές μονάδες του Σωφρονιστικού Καταστήματος Κράτησης Αυλώνας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Ασφάλεια στην Εργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την υποστήριξη της Eurolife FFH
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 7 Μαΐου έως τις 9 Ιουνίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια επιχειρηματική ενδυνάμωση στην Περιφέρεια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την άμβλυνση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory