EE: Καμπάνια βελτίωσης των μηχανισμών προστασίας παιδιών από τη σεξουαλική κακοποίησης
Συγκέντρωση υπογραφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκέντρωση υπογραφών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της βαθμολογίας σε ζητήματα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Κοινότητας και Εργασιακών Κριτηρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέο πεδίο δράσης της Τράπεζας στο πλαίσιο του προγράμματος EQUALL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκδήλωση συμμετείχαν με εισηγήσεις διακεκριμένοι επιστήμονες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Έλληνας ποδοσφαιριστής συμμετέχει στην “All Stars” ομάδα της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠραγματοποίησε μέτρηση του ανθρακικού του αποτυπώματος για Εκπομπές Πεδίων 1 και 2
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρωγός σε δράσεις και πρωτοβουλίες κοινωνικού χαρακτήρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνημερωτική καμπάνια ευαισθητοποίησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβάλλει σημαντικά σε ένα βιώσιμο μέλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Τράπεζα πέτυχε περαιτέρω μείωση της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας κατά 11% το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαμορφώνει την κουλτούρα της με ευθύνη απέναντι στους καταναλωτές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory