Η ομάδα εθελοντών της bwin στο «Καταφύγιο του Σωκράτη»
Κάθε ζώο αξίζει τη φροντίδα, την προσοχή και την αγάπη μας και η bwin, στην Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, έστειλε το δικό της σημαντικό κοινωνικό μήνυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάθε ζώο αξίζει τη φροντίδα, την προσοχή και την αγάπη μας και η bwin, στην Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων, έστειλε το δικό της σημαντικό κοινωνικό μήνυμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ποσό της δωρεάς θα μοιραστεί ανάμεσα στις ΜΚΟ "International Medical Corps" και στην ουκρανική "Bright Kids Charity"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το μήνυμα «Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλληνική καινοτομία για ένα βιώσιμο αύριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝταλίκες γεμάτες φάρμακα, υγειονομικό υλικό, κουβέρτες, υπνόσακους, είδη ατομικής υγιεινής, παιδικές τροφές και άλλα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πιστοποίηση αποτελεί λαμπρή απόδειξη για τις δράσεις ισότητας των φύλων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκόμη ένα σημαντικό βήμα περιορισμού του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΜΕΓΑ αποδεικνύει έμπρακτα την ιδιαίτερη ευαισθησία της σε θέματα περιβάλλοντος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ζωή είναι καλύτερη, όταν φροντίζουμε το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επικεφαλής της AQUA Carpatica κατάφερε να στείλει περίπου 35.000 λίτρα φυσικού μεταλλικού νερού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα «Δημιουργούμε πάρκα τσέπης, κάνουμε τις πόλεις μας πιο βιώσιμες» έχει προσφέρει 7 πάρκα τσέπης σε Αττική και Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈγκαιρη παρέμβαση για την ψυχική υγεία της μητέρας και του πατέρα στην περιγεννητική περίοδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory