To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαρκής δέσμευση στους πελάτες μας

Διαρκής δέσμευση στους πελάτες μας

Συνέντευξη στον Δημήτρη Τσουκαλά

Μια μεγάλη εμπορική ενέργεια με τίτλο «Η Μεγάλη Επιστροφή» παρουσιάζει η Μαρινόπουλος Α.Ε. και ο Marketing Director της εταιρείας, Θοδωρής Τσεμπερούλης, δίνει όλες τις λεπτομέρειες στο RetailBusiness, υπογραμμίζοντας πως φιλοσοφία του leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων είναι να αναλαμβάνει διαρκώς πρωτοβουλίες που δίνουν ανάσα στον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Παρουσιάζετε την εμπορική ενέργεια «Η Μεγάλη Επιστροφή», η οποία βασίζεται στην επιστροφή 50% της αξίας αγορών των καταναλωτών με τη μέθοδο των δωροεπιταγών. Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες περισσότερες λεπτομέρειες για την ενέργεια, το χρόνο που θα «τρέξει» και τα προϊόντα που περιλαμβάνει;

Στη Μαρινόπουλος Α.Ε. πραγματοποιούμε το μεγαλύτερο πλάνο χαμηλών τιμών και προσφορών της αγοράς. Η νέα εμπορική μας ενέργεια «Η Μεγάλη Επιστροφή» εντάσσεται ακριβώς σε αυτήν τη στρατηγική δέσμευση που έχουμε αναλάβει απέναντι στις χιλιάδες ελληνικές οικογένειες που μας έχουν τιμήσει με την εμπιστοσύνη τους τόσα χρόνια. Συγκεκριμένα, για έξι εβδομάδες, από τις 20 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Νοεμβρίου δίνουμε τη δυνατότητα στους καταναλωτές μας να κερδίσουν 50% επιστροφή σε δωροεπιταγή με αγορές σηματοδοτημένων προϊόντων φυλλαδίου χρησιμοποιώντας την κάρτα club. Η ενέργεια περιλαμβάνει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων με το σήμα «Μεγάλη Επιστροφή», που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του νοικοκυριού και διατίθενται σε όλα τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος, Carrefour Express και Carrefour σε όλη την Ελλάδα. Ο μηχανισμός είναι εύκολος και γρήγορος. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν οι καταναλωτές μας είναι να χρησιμοποιήσουν την κάρτα club στο ταμείο, συλλέγοντας 50% επιστροφή της συνολικής αξίας των σηματοδοτημένων προϊόντων που έχουν αγοράσει. Σε κάθε συναλλαγή, η αξία της επιστροφής προστίθεται στην κάρτα club και μόλις συγκεντρώσει κανείς συνολική επιστροφή αξίας 5 ευρώ, αυτόματα παραλαμβάνει από το ταμείο μία δωροεπιταγή της αντίστοιχης αξίας για τις επόμενες αγορές του, την οποία θα μπορεί να χρησιμοποιήσει στα καταστήματά μας μέχρι και τις 16 Νοεμβρίου.

Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο για την ενέργεια; Θα επαναληφθεί και κάποια ακόμη στιγμή μέχρι το τέλος του έτους;

Πραγματοποιούμε ανάλογες ενέργειες καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, όχι μόνο σε συγκεκριμένες περιόδους. Η «Μεγάλη Επιστροφή» αποτελεί ένα απτό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο επιλέγει η Μαρινόπουλος Α.Ε. να στέκεται σταθερά δίπλα στους Έλληνες καταναλωτές και να τους επιστρέφει αξία. Για εμάς είναι μια ειλικρινής και διαρκής δέσμευση απέναντι στους πελάτες μας. Γι’ αυτό οι ενέργειές μας έχουν μεγάλη συχνότητα, διάρκεια και το κυριότερο, περιλαμβάνουν πάντα μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων.

Η δύσκολη οικονομική συγκυρία, οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλά και η ανάγκη έμπρακτης συμβολής στην ελληνική κοινωνία από μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις όπως η Μαρινόπουλος θεωρείτε πως καθιστούν όλο και πιο αναγκαίες ενέργειες όπως «Η Μεγάλη Επιστροφή»; Ποια θα λέγατε πως θα είναι τα οφέλη της ενέργειας τόσο για το καταναλωτικό κοινό όσο και για την ίδια τη Μαρινόπουλος;

Για εμάς, οι καταναλωτές βρίσκονται στην πρώτη γραμμή, με μια πάγια δέσμευση να αναλαμβάνουμε διαρκώς πρωτοβουλίες που δίνουν πραγματική ανάσα στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Στις σημερινές οικονομικές συνθήκες, τα ελληνικά νοικοκυριά έχουν ανάγκη από σταθερά μειωμένες τιμές, σε όλα τα βασικά καταναλωτικά αγαθά, που δεν εξαντλούνται σε ευκαιριακές προσφορές. Εμείς είμαστε οι πρώτοι που απαντάμε ουσιαστικά και έμπρακτα στην ανάγκη αυτή για υψηλής ποιότητας προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές όλο το χρόνο, εφαρμόζοντας μια ολοκληρωμένη εμπορική στρατηγική που γίνεται πράξη μέσα από ένα επενδυτικό πλάνο που, μόνο για το 2013, ανέρχεται σε 60 εκατ. ευρώ. Αυτό ακριβώς κάνουμε και με τη «Μεγάλη Επιστροφή», επιστρέφοντας το 50% της αξίας των αγορών των καταναλωτών για έξι ολόκληρες εβδομάδες. Τους δίνουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν τις αγορές τους, ώστε να διασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία και παράλληλα, με το εύρος των προϊόντων που περιλαμβάνει η ενέργεια, θα έλεγα πως αποτελεί μια πρόταση που καλύπτει πλήρως τις βασικές και όχι μόνο ανάγκες του κάθε νοικοκυριού. Η συνέπεια της εμπορικής στρατηγικής της Μαρινόπουλος αναγνωρίζεται από τους καταναλωτές και εδραιώνει μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, η οποία είναι το μεγαλύτερο όφελος για εμάς.

Έχετε προγραμματίσει να στηρίξετε την ενέργεια με ένα δυναμικό πλάνο επικοινωνίας. Ποια είναι η φιλοσοφία και το βασικό μήνυμα της σχετικής καμπάνιας, η οποία χαρακτηρίζεται έντονα και από το στοιχείο του χιούμορ; Τι θέλατε να περάσετε στο κοινό;

Με τη συγκεκριμένη καμπάνια στοχεύουμε, εκτός των άλλων, να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας και χιούμορ, σε μια εποχή που το έχουμε όλοι περισσότερο ανάγκη. Πράγματι το πλάνο επικοινωνίας μας είναι δυναμικό και ανάλογο της μεγάλης αξίας που έχει αυτή η ενέργεια για τους πελάτες μας. Όμως, πέρα από την καμπάνια αυτή καθαυτή, η ουσία βρίσκεται στη δέσμευση της εταιρείας μας που υπάρχει πίσω από την επικοινωνία, να προσφέρουμε τα ποιοτικά προϊόντα της εταιρείας μας στις καλύτερες τιμές, με ειλικρίνεια. Στέλνουμε το μήνυμα πως αυτό που λέμε το εννοούμε, γιατί «εμείς όταν λέμε 50% εννοούμε 50%». Στα ράφια της Μαρινόπουλος, στα εκατοντάδες σημεία του δικτύου μας, οι πελάτες μας μπορούν να βρουν την καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής καθημερινά, όλο το χρόνο. Αυτό που θέλουμε να νιώσουν μέσα από την καμπάνια μας είναι πως τους στηρίζουμε και θα τους στηρίζουμε πάντα. Είναι ο δικός μας τρόπος να τους εμψυχώσουμε και να δώσουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας, παρά τις καθημερινές δυσκολίες που έχει φέρει η κρίση.

Θεωρείτε πως μια ένεση αισιοδοξίας είναι απαραίτητη σε αυτή την πολύ δύσκολη για όλους περίοδο και οικονομική συγκυρία;

Νομίζω πως το τελευταίο διάστημα έχουμε ξεχάσει πως η ζωή χρειάζεται και λίγο χιούμορ. Πέρα από τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές, εμείς προσπαθούμε ταυτόχρονα, όσο μπορούμε από τη θέση μας, να προσφέρουμε περισσότερη αισιοδοξία και χαρά. Θέλουμε να κάνουμε τους καταναλωτές μας να χαμογελάσουν, γιατί όλοι μας το έχουμε ανάγκη περισσότερο από ποτέ. Αυτό αποτυπώνεται
στο σύνολο της επικοινωνίας μας. Και με τη Μεγάλη Επιστροφή, λοιπόν, ξεκινάμε εμείς πρώτα με χαμόγελο και τους προσκαλούμε να ακολουθήσουν με τη φράση… Εμ, δεν πήγες στον Μαρινόπουλο!