To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα supermarkets αξιολογούν τους προμηθευτές

Τα supermarkets αξιολογούν τους προμηθευτές
Τα supermarkets αξιολογούν τους προμηθευτές

Η ποιότητα των προϊόντων των εταιρειών & ο καταναλωτής αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες των μεγάλων αλυσίδων supermarket, γεγονός που δείχνει τη διάθεσή τους για ισχυροποίηση μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης.

Σύμφωνα με την έρευνα Εμπορικής Γνώμης «Exceed’s Mirror 2012», των αλυσίδων supermarket για τους προμηθευτές τους από την εταιρεία Exceed Consulting Μ. Φανδρίδης & Συνεργάτες Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε., το λιανεμπόριο και ιδιαίτερα οι μεγαλύτερες αλυσίδες αρχίζουν όλο και περισσότερο να αξιολογούν τους προμηθευτές τους, όχι μόνο με αυτό που ονομάζεται «παροχές», αλλά στο σύνολο των παραμέτρων που συνθέτουν μια γενικότερη αποτελεσματική συνεργασία.

Δηλαδή, πόσο αποτελεσματική είναι η αλυσίδα τροφοδοσίας του προμηθευτή, αν πράγματι δημιουργούν «διαφοροποίηση» για την κάθε αλυσίδα τα Tailored Events που οργανώνονται, αν έχει ο προμηθευτής ελλείψεις και αν τις παρακολουθεί και ο ίδιος και συμμετέχει στην προσπάθεια μείωσης των ελλείψεων της αλυσίδας κ.λπ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το στοιχείο της έρευνας σύμφωνα με το οποίο στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική συγκυρία πολλές προμηθευτικές εταιρείες και λιανέμποροι φαίνεται σήμερα να συνεργάζονται καλύτερα, προσπαθώντας να αντιστρέψουν την πτωτική τάση που υπάρχει.