To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Aλλάξαμε τον τρόπο για να ταξιδεύετε…

Σωκράτης Ευσταθόπουλος, co-founder, ΙmagePro
Aλλάξαμε τον τρόπο για να ταξιδεύετε…
Με αφορμή την επίσημη παρουσίαση της πλατφόρμας tripinview.com ο Σωκράτης Ευσταθόπουλος μιλάει στο adbusiness για το σημαντικό αυτό εγχείρημα αλλά και την πορεία και τη φιλοσοφία της ImagePro.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ποια είναι ακριβώς η συνεργασία μεταξύ της ImagePro και της ταξιδιωτικής διαδικτυακής πλατφόρμας tripinview.com; Πώς προέκυψε και τι αφορά;

Σ.Ε.:
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το tripinview ξεπήδησε μέσα από την ImagePro, στην οποία συνυπήρχαμε ως συνέταιροι ο Βαγγέλης Κασιμάτης, ο Αχιλλέας Χατζηνίκος κι εγώ. Η ιδέα γεννήθηκε όταν ο Βαγγέλης χρειάστηκε να αναζητήσει πληροφορίες και κυρίως οπτικό υλικό καλοκαιρινών προορισμών, για να τις στείλει σε έναν Γερμανό φίλο του, που σκόπευε να κάνει διακοπές στην Ελλάδα. Στη διαδικασία αναζήτησης ανακάλυψε ότι, ακόμη και στα διάσημα μέρη, δεν υπήρχαν επαγγελματικές φωτογραφίες ή videos που να παρουσιάζουν τους προορισμούς διακοπών με ολοκληρωμένο, επαρκή και αντικειμενικό τρόπο. Αυτή η έλλειψη «έδεσε» με την εκτεταμένη γνώση και εμπειρία της ImagePro σε παραγωγές, και σε αερο-λήψεις (το 2012 μετρούσαμε ήδη 500 ώρες φωτογραφήσεων και βιντεοσκοπήσεων με ελικόπτερο) κι έτσι ήρθε η ιδέα να φωτογραφηθεί και να κινηματογραφηθεί όλη η ακτογραμμή της Ελλάδας, «μέτρο προς μέτρο», από ψηλά. Ο Αχιλλέας Χατζηνίκος, με τον οποίο συζήτησε ο Βαγγέλης την αρχική ιδέα, αντιλήφθηκε αμέσως ότι, με ορισμένες αλλαγές στο επιχειρηματικό μοντέλο, η ιδέα θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια επιτυχία διεθνούς εμβέ-λειας. Έτσι, η ιδέα παραγωγής περιεχομένου εξελίχθηκε σε ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο, που προέβλεπε τη δημιουργία ενός παγκοσμίως πρωτότυπου διαδικτυακού ιστότοπου, ο οποίος θα περιείχε την ακτογραμμή όλης της Μεσογείου και σταδιακά οποιοδήποτε ενδιαφέρον σημείο ή περιοχή επάνω στη Γη. Σε αυτό το πλαίσιο, η ImagePro έχει αναλάβει όλη την παραγωγή του περιεχομένου, στην οποία συμπεριλαμβάνονται ο σχεδιασμός, το pre-production, η αεροφωτογράφηση και αεροκινηματογράφηση και το postproduction.

adb: Ποιες ήταν οι προκλήσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί αυτό το μεγάλο εγχείρημα;

Σ.Ε.:
Το tripinview γεννήθηκε πηγαίνοντας κόντρα στην κρίση, η οποία το 2011 είχε αρχίσει να φουντώνει και κόντρα στη ρήση «ωραίες ιδέες, όμορφα καίγονται». Σε αυτό το έργο όλα ήταν μια πρόκληση από την πρώτη στιγμή: οι πτήσεις, ο τεράστιος όγκος του υλικού, το post production, το development, το UX/UI, η στελέχωση, τα κείμε- να, η μουσική. Ωστόσο, όλες οι προκλήσεις αντιμετωπίστηκαν με επιτυχία και αυτό οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με συγκεκριμένους στόχους και όραμα και σε μια ικανή ομάδα επιστημόνων και επαγγελματιών. Ο πρώτος οπτικός ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο είναι γεγονός και οι συντελεστές του καλούνται να πραγματοποιήσουν το όραμά τους και «να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αναζητούν και σχεδιάζουν τις διακοπές τους». Πρόκειται για μια επένδυση η οποία έχει ξεπεράσει τα 3.000.000 ευρώ, αποτελώντας μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που έγινε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα από start-up εταιρεία στο χώρο της Πληροφορικής, η οποία σήμερα παρουσιάζει την ακτογραμμή 8 μεσογειακών χωρών, με συνολικό μήκος 40.000 χιλιόμετρα! Οι χρήστες του tripinview θα «ταξιδέψουν» από τις συσκευές τους (web, web mobile, IOS app, Αndroid app), μέσα από 300 ώρες βίντεο και 800.000 αεροφωτογραφίες, σε 520 παραθαλάσσιους προορισμούς και σε 8.500 σημεία ενδιαφέροντος.

Τέλος, αξίζει να αναφέρω ότι στο tripinview συνδυάζονται ορισμένες πρωτότυπες ιδέες και ορισμένες τεχνολογικές καινοτομίες:

Πρώτο: υπάρχει ταυτόχρονη κινηματογράφηση και φωτογράφηση της ακτογραμμής. Πουθενά μέχρι σήμερα σε όλο τον κόσμο δεν υπάρχει μια περιοχή της γης, που να παρουσιάζεται ταυτόχρονα σε video και φωτογραφίες, από το ίδιο σημείο και με τον ίδιο τρόπο, όπως στο tripinview.

Δεύτερο: η ακτογραμμή είναι ολόκληρη και πλήρης, δηλαδή το σύνολο της ακτογραμμής σε κάθε χώρα είναι αποτυπωμένο σε φωτογραφίες και video «μέτρο προς μέτρο».

Τρίτο: η κινηματογραφική και φωτογραφική αποτύπωση γίνεται από επανδρωμένο ελικόπτερο και αυτό δίνει μια διαφορετική προοπτική και μια εύληπτη εικόνα της περιοχής που απεικονίζεται.

Τέταρτο: το οπτικό υλικό παρουσιάζεται δωρεάν, συγχρονισμένο και γεωδαιτημένο, σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα.

Πέμπτο: στη διαδικτυακή πλατφόρμα, το video και οι φωτογραφίες είναι αλληλένδετα και έτσι μπορούν να εναλλάσσονται κατά την πλοήγηση μεταξύ τους και το ένα να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το άλλο. Αυτή η καινοτομία συγχρονισμού και αλληλεξάρτησης ονομάζεται TriSynchron®.

Έκτο: καθώς η θέση προβάλλεται πάνω σε χάρτη για κάθε μέτρο της ακτογραμμής, ο χάρτης είναι αυτός που αποτελεί τον οδηγό (controller) του video και των φωτογραφιών, δηλαδή ο χάρτης είναι ο video-controller και όχι το time-bar του video. Αυτή η καινοτομία έχει ονομαστεί COMVICO® - Content On Map Visual Indicator & Common Control.

adb: Ποια είναι η πορεία της ImagePro στην ελληνική αγορά και ποιες υπηρεσίες ακριβώς προσφέρει;

Σ.Ε.:
Η ImagePro έχει ιστορία 25 ετών στο χώρο της επαγγελματικής παραγωγής οπτικού περιεχομένου (φωτογραφήσεις και βιντεοσκοπήσεις), για εταιρείες και οργανισμούς κάθε μεγέθους και για εταιρείες Επικοινωνίας και Διαφήμισης. Το 2005 η εταιρεία ενισχύθηκε και εξελίχθηκε σε ένα από τα πρώτα ολοκληρωμένα ψηφιακά στούντιο με προηγμένο εξοπλισμό, 3 πλατό και αναβαθμισμένες δυνατότητες παραγωγής οπτικού περιεχομένου. Η ImagePro παραδίδει web ready περιεχόμενο από το 2006, ενώ έχει υλοποιήσει μία από τις πρώτες παραγωγές 4K digital filming στην Ελλάδα, το 2008. Από το 2009 η εταιρεία άρχισε να προσφέρει aerial photo and video καθώς και παραγωγές Timelapse. Από το 2011 η εταιρεία διεύρυνε τις δραστηριότητές της στο χώρο της Διαδικτυακής Επικοινωνίας και των Κοινωνικών Δικτύων. Το portfolio υπηρεσιών της ImagePro περιλαμβάνει: Commercial Photo and Video production, Filming, Aerial photo and Video, e-shop, TV productions, Time-lapse productions, Content creation and Marketing, Strategic Digital Communication, Online Reputation Management σε τομείς της ελληνικής αγοράς όπως διαφήμιση και επικοινωνία, τράπεζες και χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί, καλλυντικά, φαρμακευτικές, τηλεπικοινωνίες, πληροφορική, εκδόσεις, εκπαίδευση, διασκέδαση, μόδα, πολιτισμός, τουρισμός κ.ά.

adb: Mπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας;

Σ.Ε.:
Ο κατάλογος είναι ιδιαίτερα μεγάλος, αλλά ενδεικτικά θα αναφέρω Melissa Kikizas, Ikea, Factory Outlet, Jysk, Folli Follie, Aluminco, Jacobs, Veet, Coffeeway, OTEtv, Vodafone, RB, Coca Cola, Aldemar hotels, Φυσικό Αέριο, Peoplecert, ECDL, Metro, Praktiker.

adb: Ποια είναι η φιλοσοφία σας όσον αφορά το content marketing;

Σ.Ε.:
Δεν έχουμε κάποια φιλοσοφία για τo Content Marketing. To Content Marketing είναι η φιλοσοφία μας! Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι δεν ψάχνουν στο διαδίκτυο μόνο για
προϊόντα και υπηρεσίες, αλλά και για να ενημερωθούν ή να βρουν συμβουλές για το πώς επιλύονται τα προβλήματα που έχουν. Με άλλα λόγια, κοινωνικοποιούνται, πληροφορούνται και μαθαίνουν. Αν ένας οργανισμός θέλει να «χτίσει» πελατειακή βάση και ακροατήριο, πρέπει να είναι μια πηγή πληροφοριών και ο καλύτερος τρόπος για να τονιστεί η γνώση και η εμπειρία του, είναι να παράγει και να διανέμει χρήσιμο και χρηστικό περιεχόμενο. Σε αυτό το πλαίσιο, πιστεύουμε ότι κάθε εταιρεία έχει τη δυνατότητα να ξεχωρίσει στο Content Marketing, εάν απλώς αρχίσει να σκέφτεται και να ενεργεί ως εκδότης. Σε αυτό τον συνδεδεμένο και φορτωμένο με πληροφορίες κόσμο, οι «εκδότες» ξέρουν να σφυρηλατούν τις σχέσεις τους με το κοινό, προσφέροντας συνεχώς και με συνέπεια πλούσιο περιεχόμενο και εμπειρίες. Αυτό σημαίνει έρευνα, δημιουργία, προώθηση, διανομή και βελτι- στοποίηση όλου του περιεχομένου και στη συνέχεια μέτρηση της απόδοσης. Πάνω σε αυτό, η ImagePro έχει τη δυνατότητα να παραδίδει πλήρη θεματολογική σειρά φωτογραφιών για post, παράγοντας ο κάθε πελάτης το δικό του υλικό, χωρίς να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί έτοιμο από τράπεζες εικόνων.