To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

ΕΟΤ: Δυνατότητα απευθείας ανάθεσης για συμβάσεις προβολής τουρισμού

ΕΟΤ: Δυνατότητα απευθείας ανάθεσης για συμβάσεις προβολής τουρισμού
Τροπολογία στο σχέδιο νόμου για τον «Πτωχευτικό Κώδικα»

Με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης μπορεί, υπό προϋποθέσεις, να συνάπτει ο ΕΟΤ συμβάσεις προμηθειών και παροχής υπηρεσιών που αφορούν δράσεις προβολής, διαφήμισης, δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων, με αντικείμενο την εν γένει τουριστική προβολή της Ελλάδας σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, συνέδρια και λοιπές εκδηλώσεις και σε όλα τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, ιδίως έντυπα, τηλεόραση, διαδίκτυο, διαφήμιση σε ψηφιακά μέσα, εξωτερική διαφήμιση και κινητή διαφήμιση.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση της σχετικής τροπολογίας που υπάγεται στο σχέδιο νόμου «Πτωχευτικός Κώδικας, Διοικητική Δικαιοσύνη, Τέλη-Παράβολα, Οικειοθελής αποκάλυψη φορολογητέας ύλης παρελθόντων ετών, Ηλεκτρονικές συναλλαγές, Τροποποιήσεις του ν. 4270/2014 και λοιπές διατάξεις», «με την προτεινόμενη ρύθμιση προβλέπεται η απαίτηση άμεσης και επιτακτικής προσαρμογής της στρατηγικής προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και διαρκώς εξελισσόμενο εξωτερικό περιβάλλον, καθώς και η ανάγκη επικοινωνιακής διαχείρισης κρίσεων που επηρεάζουν την τουριστική ροή, και καθιστούν επιβεβλημένη την παροχή δυνατότητας στον ΕΟΤ να συνάπτει συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών που αφορούν δράσεις προβολής, διαφήμισης, δημοσιότητας και δημοσίων σχέσεων, με τη διαδικασία του άρθρου 118 του ν.4412/2016, εφόσον η αξία εκάστης σύμβασης είναι εντός των ορίων του άρθρου 5 του ίδιου νόμου».
TAGS: ΕΟΤ