To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Άνοδος 4% φέτος για τη διαφημιστική δαπάνη

Άνοδος 4% φέτος για τη διαφημιστική δαπάνη
Με άνοδο της τάξεως του 4% εκτιμάται πως θα κλείσει το 2018 η διαφημιστική επένδυση στα παραδοσιακά μέσα στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε η Business Unit Director της Mindshare Greece, Νίτσα Καρατζόγλου, στο πλαίσιο του πρόσφατου συνεδρίου που διοργάνωσαν από κοινού η ΕΔΙΠΤ, ο ΣΗΠΕ και η ΕΙΕΤ, με θέμα «Οι προκλήσεις και το μέλλον του Περιφερειακού και Κλαδικού Τύπου», η συνολική διαφημιστική δαπάνη στα παραδοσιακά μέσα εκτιμάται πως θα αγγίξει φέτος τα 530 εκατ. ευρώ, ελαφρά αυξημένη σε σχέση με τα 509 εκατ. ευρώ του 2017.

Η τηλεόραση αποτελεί ακόμη το κυρίαρχο μέσο και σύμφωνα με τα στοιχεία, απορροφά πλέον το
46% της διαφημιστικής επένδυσης, κατορθώνοντας, μάλιστα, μέσα στο 2018 να αυξήσει το μερίδιό της κατά μία ποσοστιαία μονάδα. Επίσης, σε ανοδική τροχιά φαίνεται πως βρίσκεται το Digital (Google-display-social), καθώς η συνολική διαφημιστική επένδυση στο μέσο εκτιμάται πως θα αγγίξει τα 205 εκατ. ευρώ το 2018, έχοντας καταγράψει 50% άνοδο τα τελευταία χρόνια.

Από την άλλη, πτωτική συνεχίζει να είναι η πορεία της διαφημιστικής επένδυσης στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Στις εφημερίδες εκτιμάται πως φέτος θα καταγραφεί κάμψη της τάξεως του 17% με το συνολικό ποσό της διαφημιστικής επένδυσης να υπολογίζεται στα 55 εκατ. ευρώ ή, με άλλα λόγια,
κάτω από το 1/3 της δαπάνης που είχε καταγραφεί το 2010 στο μέσο (167 εκατ. ευρώ). Ακόμη πιο δύσκολη δείχνει η κατάσταση στα περιοδικά, καθώς υπολογίζεται πως η διαφημιστική επένδυση στα συγκεκριμένα μέσα θα γνωρίσει πτώση 24% φέτος και θα ανέλθει στα 59 εκατ. ευρώ. Το 2009, το αντίστοιχο ποσό άγγιζε τα 291 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο, το μερίδιο απορρόφησης διαφημιστικής δαπάνης τόσο για τις εφημερίδες όσο και για τα περιοδικά, ανέρχεται πλέον στο 7%.