To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ericsson: Ο καταναλωτής τηλεοπτικών υπηρεσιών στο επίκεντρο της NAB 2016

Ericsson: Ο καταναλωτής τηλεοπτικών υπηρεσιών στο επίκεντρο της NAB 2016

Παρουσιάζει κορυφαίο χαρτοφυλάκιο λογισμικού και υπηρεσιών διαχείρισης που επιτρέπει στους πελάτες της να καινοτομούν

Στην Έκθεση NAB 2016, η οποία θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 16 – 21 Απριλίου στο Λας Βέγκας (περίπτερο #SU721), η Ericsson (NASDAQ:ERIC) θα επιδείξει πώς διευκολύνει τους κατόχους περιεχομένου, τις εταιρείες τηλεοπτικών προγραμμάτων και τους παρόχους υπηρεσιών να επανατοποθετηθούν στην αγορά, προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιτυχία στη διαδικτυακή εποχή της τηλεόρασης.

Καθώς οι καταναλωτές υπαγορεύουν ένα νέο ρυθμό αλλαγής μέσω της ακατάσβεστης επιθυμίας τους για διαρκή πρόσβαση σε ποιοτικό περιεχόμενο για κάθε τύπο οθόνης, η βιομηχανία τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας βιώνει μια πρωτοφανή ρήξη και παράλληλα μια θεαματική μετατόπιση της τηλεόρασης σύμφωνα με τους όρους του καταναλωτή. Η διαρκής επένδυση της Ericsson σε έρευνες σχετικά με τους καταναλωτές και τη βαθιά κατανόηση της αγοράς, η ευρεία γκάμα προϊόντων της, καθώς και οι συνολικές υπηρεσίες μετασχηματισμού που προσφέρει, της επιτρέπουν να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις αυτής της ρήξης και να δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τους πελάτες της, μέσα σε μια ανταγωνιστική αγορά.

Η Elisabetta Romano, Vice President & Head of TV & Media της Ericsson, σχολιάζει: «Καθώς ολόκληρη η αλυσίδα αξίας του τομέα των μέσων επικοινωνίας υφίσταται μια αλλαγή τέτοιου μεγέθους, η αποστολή που αναλαμβάνουμε είναι να ενεργούμε ως καταλύτης της καινοτομίας, προσφέροντας στους πελάτες μας λύσεις και υπηρεσίες που εξασφαλίζουν αυτό το μετασχηματισμό και τους επιτρέπουν να ενθουσιάζουν τον τηλεθεατή κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης NAB 2016 θα δείξουμε πώς επενδύσαμε και δημιουργήσαμε ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών συνδυασμένο με βαθιά γνώση της αγοράς, δίνοντας έτσι στους πελάτες μας τη δυνατότητα να επιτύχουν στη νέα εποχή και να ανταποκριθούν στην απαίτηση των καταναλωτών για αδιάλειπτη, προσωποποιημένη και καθηλωτική εμπειρία περιεχομένου».

«Πιστεύουμε ότι χάρη στην εξειδίκευσή μας στους τομείς των μέσων επικοινωνίας, των κινητών επικοινωνιών και της τεχνολογίας cloud, κατέχουμε μια μοναδική θέση στη σημερινή τηλεοπτική αγορά· εδώ και 25 περίπου χρόνια, η Ericsson είναι πίσω από τις πιο καινοτόμες μεταβάσεις της βιομηχανίας των μέσων επικοινωνίας», ολοκληρώνει η Romano.

Στην έκθεση ΝΑΒ 2016 η Ericsson θα επιδείξει το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο στον συγκεκριμένο τομέα, το οποίο περιλαμβάνει εμπλουτισμό μέσων, επεξεργασία, δημοσίευση και διανομή, καταλήγοντας σε μια ιδιαίτερα προηγμένη εμπειρία. Το χαρτοφυλάκιο της Ericsson, το οποίο περιλαμβάνει σημαντικές εσωτερικές επενδύσεις αλλά και αρκετές αγορές εταιρειών, αξιοποιεί τις τελευταίες τεχνολογίες εικονικοποίησης, cloud, καθώς και ροών εργασιών καθοριζόμενων από λογισμικό, επιτρέποντας έτσι στους πελάτες της να καινοτομούν με ευελιξία ενώ παράλληλα απολαμβάνουν αυξημένη αποδοτικότητα.

TAGS: Ericsson