MEGA: Κυριάρχησε και τον Οκτώβριο το «The Chase»
Κέρδισε το δυναμικό κοινό με ποσοστό 14,8% ενώ στο γυναικείο κοινό σημείωσε 20,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδισε το δυναμικό κοινό με ποσοστό 14,8% ενώ στο γυναικείο κοινό σημείωσε 20,5%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδεικτικά το μεσημεριανό δελτίο με την Λίνα Δρούγκα κατέγραψε άνοδο 53,9% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυριακή 5 Νοεμβρίου στις 19:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μέσο όρο 17,5 στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάρωσε στο δυναμικό κοινό σημειώνοντας ποσοστό 14,1%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνδεικτικά για την περίοδο 1η Ιανουαρίου-31 Οκτωβρίου ο Alpha κυριάρχησε σημειώνοντας ποσοστό 13,3% στο σύνολο του πληθυσμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Κυριακή 12/11 από τις 9 το πρωί θα εκπέμπει ζωντανά από το χωριό των χορηγών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βραβευμένη σειρά Milky Way του Βασίλη Κεκάτου αλλά και κορυφαίο περιεχόμενο από το HBO, το Disney+ και το Viaplay
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδική προβολή των τριών πρώτων επεισοδίων της σειράς «17 Κλωστές», σε παραγωγή COSMOTE TV, το Σάββατο 11/11
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια έργα κλασσικού θεάτρου, όπερες, σύγχρονο χορό και μουσική για τους λάτρεις του πολιτισμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Πέμπτη 2/11 στις 23:10 - Αμέσως μετά την μετάδοση θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά on demand στο Vodafone TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι καλεσμένο τον Γιώργο Χατζηνάσιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory