To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Greek Women Beyond Demographics

Greek Women Beyond Demographics
Greek Women Beyond Demographics

Η μελέτη GREEK WOMEN BEYOND DEMOGRAPHICS είναι μια εις βάθος ανάλυση των ρόλων της Ελληνίδας γυναίκας σήμερα ως εργαζόμενη, μητέρα και διαχειρίστρια των αγορών του νοικοκυριού. Αποκαλύπτει πως οι ρόλοι αυτοί εξελίσσονται ανά γενιά και ποιες είναι οι τάσεις που διαγράφονται για το μέλλον. Αναλύει 3 βασικά clusters καλύπτοντας το ευρύ φάσμα των active γυναικών ηλικίας 25 έως 64 ετών.

«Οι γυναίκες της Generation X δίνουν βάρος στο χτίσιμο της καριέρας τους, ενώ οι γυναίκες της Generation Y αναζητούν περισσότερη ισορροπία σε όλους τους τομείς της ζωής, οικογένεια/προσωπικός χρόνος/καριέρα» αναφέρει μεταξύ άλλων η μελέτη.

Τα στοιχεία που προσφέρει η μελέτη βασίζονται σε αποκλειστικές έρευνες της IPG Mediabrands για την Ελλάδα και σε εκτεταμένο desk research της ομάδας Έρευνας της εταιρείας για τις τάσεις έτσι όπως αποτυπώνονται σε έρευνες, μελέτες, άρθρα από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Τα συμπεράσματα που καταγράφονται δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να εντοπίσουν τις αλλαγές που συμβαίνουν στην καταναλωτική συμπεριφορά των γυναικών και στις προτιμήσεις τους στην επικοινωνία.

«Οι γυναίκες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία με σκοπό την εξοικονόμηση χρόνου και κόπου. Ειδικότερα για τις μητέρες η τεχνολογία λειτουργεί σαν μια εργαλειοθήκη που τους εξασφαλίζει άμεση πληροφόρηση και αλληλοϋποστήριξη» τονίζεται σε άλλο της σημείο.

Η μελέτη εντοπίζει ότι στην εποχή μας υπάρχει όλο και μικρότερη συνάφεια μεταξύ των βασικών σταδίων ζωής μιας γυναίκας και της ηλικίας της. Δεν υπάρχουν πια ορόσημα στη ζωή της – γάμος, πρώτο παιδί - που να ορίζονται από την ηλικία και σε αυτό το δεδομένο πρέπει να προσαρμοστεί η στόχευση των προϊόντων και των επικοινωνιών.

«Οι γυναίκες κατακλύζονται από εναλλακτικές επιλογές προϊόντων και γι\' αυτό η επικοινωνία πρέπει να τις βοηθά να επιλέξουν, χρησιμοποιώντας απλά μηνύματα που δίνουν την απαραίτητη πληροφόρηση και απαντούν στην ανάγκη τους για value for money» αναφέρεται σε ένα από τα βασικά συμπεράσματα.

Στα συμπεράσματα επισημαίνεται ότι οι γυναίκες όχι μόνο αποφασίζουν για την πλειοψηφία των αγορών του νοικοκυριού, αλλά επιπλέον έχουν κυρίαρχη γνώμη και για κατηγορίες προϊόντων που δεν απευθύνονται παραδοσιακά σε αυτές.

Λαμβάνοντας υπόψη τέλος ότι αγαπούν την επικοινωνία και δημιουργούν word of mouth, τότε αντιλαμβανόμαστε γιατί οι γυναίκες έχουν τη δύναμη να διαμορφώνουν το μέλλον των μαρκών!

Σημειώνεται πως η IPG MEDIABRANDS λειτουργεί στην Ελλάδα με τις δυο ανεξάρτητες Εταιρείες της, την UM και την Initiative.