To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα εταιρεία επικοινωνίας από την Communication Effect & Giraffes in the Kitchen

Νέα εταιρεία επικοινωνίας από την Communication Effect & Giraffes in the Kitchen

To Agency του μέλλοντος έχουν στόχο να δημιουργήσουν οι Communication Effect και Giraffes In The Kitchen  που ενώνουν τις δυνάμεις τους και ιδρύουν την Recipe. Το νέο αυτό σχήμα θα καλύπτει όλο το φάσμα των υπηρεσιών marketing και διαφήμισης. Ήδη έχει ξεκινήσει το επενδυτικό πλάνο που προβλέπει  η συμφωνία ίδρυσης της Recipe και αφορά τις καινοτόμες υπηρεσίες που αλλάζουν το τοπίο της επικοινωνίας (Marketing Technology, Data Analytics, Digital Transformation,Consulting). Αυτές θα προστεθούν στην γκάμα των 360 υπηρεσιών (creative, digital, copywriting, storytelling, influencer marketing, crisis management, internal communications) που εμπλουτίζονται από το ενισχυμένο δυναμικό του νέου σχήματος και την αξιοποίηση της διεθνούς τεχνογνωσίας της Edelman.

Η ‘συνταγή’ της Recipe, κατά τους ιδρυτές της, είναι να συνδυάσει τη μαγεία της δημιουργικότητας, την τεχνολογία του marketing  και την ‘υψηλή τέχνη’ του στρατηγικού σχεδιασμού.  

H Recipe θα εκπροσωπεί την Edelman και τη Zeno σε έξι χώρες της Νοτιανατολικής Ευρώπης, επενδύοντας παράλληλα ισχυρά στην αγορά της Κύπρου, όπου θα αξιοποιηθεί η εκεί ευρεία δραστηριότητα της Giraffes In The Kitchen.

Με το υφιστάμενο portfolio να περιλαμβάνει πλέον λογαριασμούς όπως Agrino, Cyta, Avon, GAP, Sencor, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, HP, Cisco κτλ., το νέο σχήμα διευρύνει τις εξειδικεύσεις των δύο Αgencies και εμπλουτίζει τις 360 υπηρεσίες.

«Σε μια εποχή προκλήσεων και βαθιών αλλαγών η απάντησή μας είναι λίγα λόγια και πολλή δουλειά σε επενδύσεις που αφορούν καινοτόμες υπηρεσίες και  δημιουργικό ταλέντο που εκπλήσσει» σημειώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Recipe, Στ. Χαϊκάλης. Ο Αντιπρόεδρος Σταύρος Κοντακτσής συμπληρώνει: «δεν διπλασιάζουμε μόνο το μέγεθός μας, αλλά πάμε πολύ παραπέρα. Είμαστε η ομάδα που μπορούν να δουν τα brands ως problem solvers και δύναμη ανάπτυξης».